Nieuwe Renault-o-Fiel

Gestart door duiveltje, 14 februari, 2011, 16:05:32 PM

duiveltje

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marcel en ben mijn hele leven al gek van renault's.
De eerste auto die ik kocht was een renaultje 5 met een 1100 cc blokkie erin.
Het was mijn eerste wagentje en ik was er maar wat trots op.
Maar ja echt voorruit wilde hij niet, totdat een kennis eens met een 5 gt turbo langs kwam en aan mij vroeg; wil je ff een rondje?
Toen had ik het eigenlijk niet moeten doen......... wat een sensatie zeg!!!!
En wat kreeg je een lekkere "duw" in je rug als je gas gaf.

Nu was de geldboom niet in die staat dat ik er veel af kon halen en moest dus blijven rijden met mijn eigen 5je.
En toen kwam de clio uit en ook de "williams" en daar heb ik lang en hard voor moeten werken.
Ik heb al die jaren er met veel plezier erin gereden maar wilde toen de megane uitkwam, die ook wel eens proeven.
Ik heb toen een demo versie gekocht bij de dealer met net de kop eraf.
Tevens heb ik de megane helemaal gemaakt zoals ik hem wilde hebben, iets verlaagd en grote velgen met een mooie devil uitlaat eronder gepropt.

Maar na de megane  wilde ik iets groters hebben en ook voor mijn werk moest er iets representatiefs komen.
Helaas geen renault meer, en nu rijden we als gezin met een "volle" mondeo diesel.
Alleen kruipt het bloed waar het niet gaan kan en hebben we via het internet een hele mooie volle renault megane cabriolet gekocht met een 2.0 liter 16 klepper met 150 pk uit het bouwjaar 1997.

Nou dat was het een beetje in een notendop en ik hoop dat ik hier veel kennis en nuttige informatie op kan doen over onze hobby Renault.
Ook ben ik altijd bereid om een ieder te helpen bij eventuele problemen en uitdagingen wat betreft haar of zijn auto.

Met vriendelijke groet, Marcel.

arno

heey marcel, welkom hier!!
kijk weer een megane erbij helemaal top!! :P
rubber moet roken en stinken

Maarten-Jan Mulder

Nog een Marcel  ;D Desondanks toch welkom hoor  ;)

Nog plannen om een 5GT te halen of blijft dat bij een mooie herinnering?

duiveltje

Nou, als ik ooit eens tegen een leuke aanbieding aanloop moet niet mijn vrouw in de buurt zijn!
Hij kan dan mooi naast de cabrio in de garage slapen.
Tevens ga ik even op zoek naar wat foto's van de huidige megane om ze hier met jullie allemaal te delen.

Marcel

Welkom Marcel, groeten Marcel.