Advanced Track Day maandag 18 oktober 20201

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 25 februari, 2021, 10:06:20 AM

Maarten-Jan Mulder

Ik verwacht dat we nog iets ruimte kunnen gaan vinden, we hebben dit jaar ook genoeg instructeurs dus in die zin kan het ook. Alleen nog even afwachten op antwoord van het circuit maar ik denk dat het gaat lukken om het te rekken naar 58 (50 deelnemers + 8 instructeurs, voor het circuit zijn dat ook deelnemers).

Chris

Geweldig dat er zoveel animo is!  /worship

Wellicht in het vervolg, niet club leden of niet Renault's op de reservelijst plaatsen en deze pas indelen als er plek over is?

@ Jochem, vergeet mijn bericht van afgelopen week maar, ik geloof niet dat we mee kunnen doen. Je hebt vrij.  ;D

jochem de haas

Maarten-Jan Mulder

Chris, dat is een goed punt en zeker iets wat we voor volgend jaar gaan meenemen, gelukkig is veruit het grootste deel allemaal leden die zich ingeschreven hebben of mensen die direct lid geworden zijn bij aanmelding ATD. De precieze aanpak gaan we nog bedenken maar waarschijnlijk stellen we volgend jaar de inschrijving eerst alleen open voor leden gedurende de eerste 3 maanden. Ik wacht nog even op het antwoord van Ronald maar je mag er voorzichtig vanuit dat je mee kan doen.

oude_school

Kan ik erbij zijn als toeschouwer? Ik woon dichtbij het circuit.. Lijkt me leuk om wat auto's van dit forum in het echt te zien

GT4Ever

Citaat van: oude_school op 21 juni, 2021, 21:45:12 PM
Kan ik erbij zijn als toeschouwer? Ik woon dichtbij het circuit.. Lijkt me leuk om wat auto's van dit forum in het echt te zien

Ik heb de zelfde vraag. Ik doe dit jaar nog even niet mee, wil de Mégane graag eerst nog iets beter leren kennen. Maar ik zou graag komen kijken die dag.

Maarten-Jan Mulder

Jullie zijn van harte welkom om te komen kijken, geen enkel probleem. Jullie kunnen zelfs mee rijden met een instructeur als je dat leuk lijkt.
Uiteraard onder voorbehoud van eventuele corona maatregelen maar ik verwacht niet dat we daar nog last van hebben dit jaar.

Willeon de Zoete

Wel een eigen helm meenemen als je met een instructeur wilt meerijden. 8)
-Renault 5 GT turbo verslaafd-

oude_school

Top, mooi dat die mogelijkheid bestaat! Rondje mee klinkt ook goed, zal een helm organiseren

Rolf

Wow dat is snel vol....  :(

edit: ik heb me ingeschreven op de reservelijst.

Maarten-Jan Mulder

Ja het is echt bizar hoe snel het dit jaar gegaan is. We houden je op de hoogte.

Rolf

Maarten-Jan Mulder

Zou wel mooi zijn  ;D Gezien de hoeveelheid tijd die er achter de schermen in zit kwa organisatie is dat niet echt een optie, zeker niet op vrijwillige basis.

Maarten-Jan Mulder

Goed nieuws, in overleg met het circuit is er ruimte voor 8 extra deelnemers (  /worship ). We laten de inschrijving voor de reservelijst open staan en zullen de mensen op volgorde van inschrijven toelaten. Hierbij geldt wel dat we leden voorrang geven boven niet-leden, we ga er vanuit dat één ieder daar begrip voor heeft (zie hier). Mocht je op de reservelijst staan dan kun je afhankelijk van het aantal aanmeldingen eind augustus bericht verwachten of je wel of niet mee kan doen. Op dit moment staan er zeven personen op de reserve lijst waar van 4 leden.
Mocht je alsnog lid willen worden, het aanbod trackday i.c.m. lidmaatschap geld ook voor de mensen op de reservelijst. Je betaald dan 250 i.p.v. 220 euro.

jochem de haas

Net ingeschreven..
Zou passagier bij Chris zijn...
Lastig ..dus maar gewoon inschrijven.
Nu nog ff wat gaan regelen..