Advanced Track Day maandag 18 oktober 20201

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 25 februari, 2021, 10:06:20 AM

Maarten-Jan Mulder

Je staat op de lijst, ff een mooie Clio 2 R.S. op de kop tikken daar kun je wel een paar rondjes mee knallen  8)

jochem de haas

Ha de clio 2 rs heb ik al ..zowel ph 1 als 2  :D

Dimitri RS

heel goed voor de organisatie dat het is volgeboekt.

Martijn106

Heb me helaas uit moeten schrijven, hopelijk kan ik iemand anders blij maken met mijn plekje.

Maarten-Jan Mulder

Ik had het doorgekregen inderdaad, het lijkt er op dat je plekje alweer opgevuld is  :)
Hopelijk kun je volgend jaar wel mee doen!

Rolf

Citaat van: Martijn106 op 22 september, 2021, 10:29:20 AM
Heb me helaas uit moeten schrijven, hopelijk kan ik iemand anders blij maken met mijn plekje.

Dat lukt...  ^-^

Maarten-Jan Mulder

Dat is zeker gelukt, we hebben zelfs inmiddels niemand meer op de reservelijst, 50 deelnemers waarvan 1 alleen de theorie volgt, dus we rijden met 49 mensen op de baan.

Leroy

Even een vraagje, wat zijn de vereisten voor een helm? Mag bijvoorbeeld een motorcross helm ook?

Maarten-Jan Mulder

Ja die mogen ook, die hebben vaak wel een uitstekende klep op de bovenkant wat misschien onhandig is omdat die nogal snel tegen het dak aankomt lijkt mij.
Maar die zijn vast verwijderbaar, ze zijn in elk geval toegestaan in tegenstelling tot een fiets helm  :P  ;)

Jan Twingo RS Gordini

RikRace

<>RenaultSport<>

Marcel

Was weer een geslaagde dag lees ik.

Van wie is de witte 5 Alpine  ?

Slowride

Zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar. Geen betere manier om dit circuit te leren. En wat is zo'n M4RS Trophy-R gaaf, respect voor de eigenaar die hier zover voor heeft gereden.

Rolf

Het was weer een topdag!!  /worship

Bedankt voor het organiseren!
Ik heb heerlijk kunnen rijden; met de Impreza dit keer ipv de circuit 205.

FrederickOT

Was super gaaf heren! bedankt!
Ik heb een hele leuke dag gehad, ben er volgend jaar ook zeker weer bij!
Helaas maar weinig foto's gemaakt maar wel een aantal leuke video's!

Ik heb nog een onboard video vanuit mijn Clio III RS gemaakt met TT instructeur Ewout naast mij.
Erg leerzaam, maar zeker leuk om te zien, hopelijk ook voor jullie :)