Mijn introductie

Gestart door rhelmhout_3gt, 06 augustus, 2024, 20:59:51 PM

rhelmhout_3gt

Hallo allemaal,

Nieuw lid in de club  :wink:

Ik ben Reinder, 25 en kom uit Friesland.
Ja renaults haha ik heb deze hobby en de passie voor renault 100% aan mijn vader te danken, hij is zelf de trotse eigenaar van meerdere renaults en ben er van jongs af aan al mee opgegroeid!

Mijn club\project auto is een Clio 3 GT uit 2010 die ik inmiddels alweer vier jaar heb en zo nu en dan eens op het circuit loslaat, ben nu al vier keer naar zandvoort geweest en ga binnenkort voor het eerst naar Assen :yeah!:

Ik heb drie verschillende auto's gehad, eerste was een twingo 1 benetton (met de orginele BBS velgen), tweede was een Clio 2 MTV en nu dus de Clio 3 GT, je kunt bijna wel zeggen dat ik wel de speciale modellen uitgekozen heb  :tongue: 

Ik hoop de meesten van jullie binnenkort bij de advanced trackday op assen te ontmoeten en anders spreken we elkaar bij een ander event  :azn:

Nog wat foto's:

Marcel

Welkom hier,  leuke Clio III GT :smiley:

rhelmhout_3gt

Maarten-Jan Mulder

Welkom Reinder! Mooie Clio 3 GT, leuk dat je ook uit het Noorden komt, wie weet spotten we elkaar nog een keer.

rhelmhout_3gt

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 10 augustus, 2024, 20:22:42 PMWelkom Reinder! Mooie Clio 3 GT, leuk dat je ook uit het Noorden komt, wie weet spotten we elkaar nog een keer.
Dankjewel Maarten  :grin:

John

rhelmhout_3gt