R19 + 5 ATC + Megane 3 GT220 + Clio 4 RS

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 23 september, 2010, 16:28:19 PM

Maarten-Jan Mulder

Kijk aan, dank je wel  ;D

euhm ja  :-[  dat wordt wel tijd ja. Die verrekte geldboom wil alleen niet groeien  ;)
Maar gaat zeker komen, als het niet dit jaar is dan volgend jaar.

Richard_Lemmen

Moet je eens wat pokon voeren dan  ;)
"Make the suspension adjustable and they will adjust it wrong -- look what they can do to a Weber carburetor in just a few moments of stupidity with a screwdriver."
Colin Chapman

Marcel

Citaat van: kool op 09 februari, 2011, 17:40:23 PM
wordt het niet eens tijd voor een kooi en een f4r in dat schip?? ;)

Nee, daar is het geen tijd voor want dan komt hij mij straks voorbij zetten, en dat wil ik niet hebben ;D

Maarten-Jan Mulder

1 keer was genoeg zeker  ;D ;D ;)

Marcel

Die kan ik niet voor me halen ?

Maarten-Jan Mulder

Dat was met de RS 2 jaar geleden. Ik snap dat je die herinnering weggedrukt hebt  ;D ;D

Marcel

Ik zat inderdaad aan de 19 te denken maar dat is waar, met de Clio RS.

Maarten-Jan Mulder

Martijn_B

Had je een kooi in de RS dan?
www.wax-on.nl voor al je poetsspullen!

Maarten-Jan Mulder

Nee geen klimrek in de RS, beetje overdreven voor een daily  :)

Martijn

gewoon een megane kopen met een f7r. blok en alle leuke dingen overzetten en de rest verkopen

goed zoeken en je hebt er 1 voor een paar honderd knaak

rij je nog met originele stoelen in dat schip? daar zie ik dan ook wel een gewichtsbesparing in dan ;)

Maarten-Jan Mulder

Goed idee, jij hebt ook net zo'n megane gekocht als ik het goed gelezen heb. Voordeel van zo'n ding is natuurlijk dat er gelijk een setje goede remmen bij zitten en dat je met andere remzadels alweer 280 mm schijven kan monteren.

Dat schip heeft nog de originele stoelen ja, dingen zijn loeizwaar inderdaad  ;D

Maarten-Jan Mulder

Nou, als je een schoner nokkenashuis kan vinden na 270.000 km mag je het zeggen  ;)

Heb even het kleppendeksel losgehaald, de pakking lekt als sinds ik de auto heb en mag dus nog even een nieuwe tussen. Ook al zijn het de laatste loodjes voor dit motortje in deze auto, mischien krijgt die nog een tweede leven in een andere (twingo.... ;)).

Marcel

Maarten-Jan Mulder

Nee dat niet, is niet nodig volgens Dirk Jan.