Clio III RS

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 23 september, 2010, 16:37:19 PM

Dimitri RS

Citaat van: HaDries op 30 december, 2011, 16:08:11 PM
Citaat van: Dimitri RS op 30 december, 2011, 16:02:02 PM
tjongejonge, mat grijs heeft toch wel wat hoor :P

Clubactie opstarten ? --> auto's matgrijs laten spuiten  ;)

mocht er een 3de auto komen voor circuit/BW etc. dan komt er matgrijs op  (met verfroller) de bumper. :P

Patrick RS

Ik denk ook wel dat het er 1 was. Maar ik miste ook de stickers. En had niet veel tijd om uitgebreid te kijken of een verkoper te vragen.

Helaas. Was al lang blij dat ik even snel wat foto's kon maken.

ReinRacer

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 30 december, 2011, 14:21:08 PM
Hij heeft alle eigenschappen van een Ange & Demon uitvoering behalve de stickers dus het is er vast één  :)
De gelukkige toekomstige eigenaar zal vast gezegd hebben laat die stickers maar zitten  ;)

Helemaal mee eens, vrijwel zeker de Ange & Demon versie zonder stickers....FRAAI !!
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Marcel

Over die matte lak of dat volledig bestickeren van tegenwoordig, ik vind er geen zak aan, een auto hoort te blinken !!

Maarten-Jan Mulder

lol, nou ik vind hem zo wel heel stoer hoor  8)

Dat is de tijdsgeest Marcel, vroeger was parelmoer wit bijzonder en hip, nu is matte lak dat  ;)

Patrick RS

Citaat van: Marcel op 31 december, 2011, 14:35:20 PM
Over die matte lak of dat volledig bestickeren van tegenwoordig, ik vind er geen zak aan, een auto hoort te blinken !!

Vind ik ook. Maar ik kon deze clio RS wel erg waarderen. Het dak is wel hoogglans zwart  ;D

Dimitri RS

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 31 december, 2011, 15:33:16 PM

Dat is de tijdsgeest Marcel, vroeger was parelmoer wit bijzonder en hip, nu is matte lak dat  ;)

haha

Marcel

Het heeft misschien ook met de leeftijd te maken, mijn datum afgifte deel I is tenslotte weer al 27-07-1971  :-X

Maarten-Jan Mulder

Ja dat scheelt toch 12 jaar met mijn deel I  :D

ReinRacer

Helemaal mee eens met Maarten-Jan, het heeft wel iets aparts..,en het is weer iets nieuws t.o.v. carbon uitvoeringen etc., zo'n matte kleur past helemaal in het recente tijdsbeeld van de diverse autofabrikanten, vorig jaar op de IAA te Frankfurt al diverse speciale modellen gezien daar, waaronder deze Aventador....
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Lesley

Ja, das een mooi model.... 8)

henri5gt

Citaat van: Lesley op 02 januari, 2012, 18:17:34 PM
Ja, das een mooi model.... 8)
yep en de auto waar ze bij staat ook...  8)
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Lesley

Marcel

Vind het rechtse model mooier !

spiderman

Klopt, ongeacht of ze mat of hoogglans is... ;D