Het sterke verhalen topic

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 13 juli, 2011, 08:24:50 AM

Marcel

Haha en dat met een diesel, dat gaat petje zeker niet vertellen in het cafe komende zaterdagavond  ;D

Maarten-Jan Mulder

Marcel

Het volgende past wel goed in dit topic.

Dit is wel erg stoer voor een eerste keer meerijden !

Zes augustus 2011 zal een datum zijn die men bij de Dutch Supercar Challenge niet snel gaat vergeten. De 16-jarige Beitske Visser pakte namelijk in haar allereerste autorace met een Praga R4S meteen de overwinning in de GT-divisie, de hoogste divisie binnen de DSC. De jongedame troefde hiermee ondanks haar 25 strafseconden en een drive through alle ervaren mannen in de klasse af. Roger Grouwels werd met zijn Corvette C5.R GT1 na een spannend gevecht met Visser tweede en Rick Abresch eindigde met zijn Corvette C6.R GT1 op de derde plaats. In de Supersport I-divisie ging de overwinning naar Bert van der Zweerde, voor Jacky van der Ende en Wolf Nathan.

http://www.supercarchallenge.nl/nl/16-jarige_beitske_visser_pakt_sensationele_overwinning_bij_debuut_in_dutch_supercar_challenge.html

Maarten-Jan Mulder

Geweldig verhaal inderdaad  :) En wat is dat voor bullshit regel dat je als gastrijder standaard 25 straf seconden krijgt??? Echt wtf? Al die oude mannen zijn bang om afgetroefd te worden oid en dan wordt zo'n regel verzonnen. Mooiste is dat ze dan alsnog afgetroefd worden  8) echt respect voor deze dame!

henri5gt

ouch!! dat moet wel heel erg pijn hebben gedaan bij die mannen, dat je zoek gereden wordt door 'n vrouw is èèn, maar dan ook nog door 'n 16 jarige!! die meid heeft haar rijbeijs nog niet eens  :D
echt grote klasse van die Bietske, is zegt mij dat ze 't nog heel ver gaat schoppen!!
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Xabre

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 13 juli, 2011, 08:24:50 AM
Heb je dat ook wel eens, dat je een stoplicht sprintje wint? Of een tussensprintje op de snelweg?
Meld het hier...

Ik zal de aftrap nemen, laguna is afgelopen zaterdag gechipt en gisteravond had ik de eerste test kandidaat op mijn bumper hangen. Een slslopel zafira OPC, heb hem voorbij gelaten en ben aangehaakt. Van 100-160 in IV liep hij tot 150 enkele meters uit, maar blijkbaar moest hij daar schakelen want daar liep ik weer in. Bij 160 vond ik het mooi geweest en heb ik het gas los gelaten, nieuwe software bevalt goed  ;D ;D
Ok, afgelopen zondag in de Groningen, een Golf 3 met monsterbumpers en een petje erin met lelijk wijf ernaast. Flink gassen bij 't stoplicht natuurlijk.. hij deed wel flink ze best maar de 19 doortrekken tot 7000rpm en 2 vingers in je neus en gaan, volgende stoplicht weer, 2-0... bij 3e stoplicht ging die maar rechtsaf.

2 Stoplichten later weer een petje met hondenketting om ze nek en petjesvriend ernaast in een Golf 4 met dikke Au di velgen... nouja, zelfde verhaal als hierboven.. :P

Maarten-Jan Mulder

Die 19" audi velgen zijn dat? Die wegen 20 kg per stuk(!) daar wordt die in elk geval niet sneller van  :P

Petjes pesten is altijd leuk  :D

Marcel

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 09 augustus, 2011, 17:08:56 PM
Die 19" aldi velgen zijn dat? Die wegen 20 kg per stuk(!) daar wordt die in elk geval niet sneller van  :P

Petjes pesten is altijd leuk  :D

En altijd met Wanli banden want dan blijft de set prijs tenminste onder de 1000 euro......

Marcel

Citaat van: Xabre op 09 augustus, 2011, 16:17:32 PM
Ok, afgelopen zondag in de Groningen, een Golf 3 met monsterbumpers en een petje erin met lelijk wijf ernaast. Flink gassen bij 't stoplicht natuurlijk.. hij deed wel flink ze best maar de 19 doortrekken tot 7000rpm en 2 vingers in je neus en gaan, volgende stoplicht weer, 2-0... bij 3e stoplicht ging die maar rechtsaf.

Waarschijnlijk moest hij helemaal niet rechts af, wahaha, daarna ging petje zeker weten 2x links en 1x rechts.

Roald

Citaat van: Marcel op 09 augustus, 2011, 19:33:49 PM
Citaat van: Xabre op 09 augustus, 2011, 16:17:32 PM

Waarschijnlijk moest hij helemaal niet rechts af, wahaha, daarna ging petje zeker weten 2x links en 1x rechts.

Tja de meeste denken dat ze zo'n ouwe 19 16v wel even te grazen nemen, zoeken ze met die van Xabre echt de verkeerde uit. die is niet helemaal standaard meer onder de kap.
Erger nog de meeste kennen het model niet eens meer en denken dat je de luchthapper,side skirts etc er zelf op heb gezet   :P
Blijft prachtig vermaak  :)
Anything worth doing is worth doing right

Mark

uuhhhh, ik draag zelf ook graag een petje....  8)

Maarten-Jan Mulder

Hang je ook graag met je hoofd boven de versnellingspook?
Zo nee, dan mag het  :D

Mark

Marcel

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 10 augustus, 2011, 09:36:47 AM
Hang je ook graag met je hoofd boven de versnellingspook?

Dat komt bij die lui omdat het rechter scharnierpunt is gebroken van de rugleuning  ;D

Maarten-Jan Mulder

Is dat de oorzaak of het gevolg  :D