Festival Renault 21 & 22 Juli 2013 - Update ANNULERING 7 Januari 2013

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 05 november, 2011, 19:10:21 PM

Maarten-Jan Mulder

Het is in elk geval de bedoeling om gezamenlijk met alle (officiële) Nederlandse renault clubs in te schrijven, we gaan hier nog meer over horen van Bjørn.

Patrick RS

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 22 januari, 2012, 18:06:18 PM
Het is in elk geval de bedoeling om gezamenlijk met alle (officiële) Nederlandse renault clubs in te schrijven, we gaan hier nog meer over horen van Bjørn.

Stoer  ;D

henripals

2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

Dimitri RS

Marcel

ReinRacer

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 22 januari, 2012, 18:06:18 PM

Mede dankzij "President" Club Renault Sportives voorzitter Bjorn is dit evenement nu goed bekend onder de Club Renault Sportives  leden.
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

henri5gt

de clubnaam hebben ze denk ik met 't oog op Frankrijk maar even aangepast, want CRS betekend in Frankrijk HEEEL iets anders  ::) (heb ik ooit gehoord!)
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Maarten-Jan Mulder

De afkorting CRS betekent in Frankrijk inderdaad niet alleen Club Renault Sportives  :P

Naast oproerpolitie (Compagnie républicaine de sécurité) kan het ook Chirurgie de réassignation sexuelle betekenen, wat inhoudt dat je omgebouwd bent / een geslachts aanpassing hebt gehad  :P

henri5gt

haha dat geeft ook wel 'n beetje 'n raar beeld... 'n ME peloton met allemaal omgebouwde mensen  ???
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Marcel

ReinRacer

Citaat van: Marcel op 30 januari, 2012, 12:15:52 PM
....die in snelle renault's rijden.

Deze "snelle harde Mannen"....

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Lesley

ombouw van.... naar .... ? wat verwacht je in een peleton ME ?  :)
Adamsappel of niet ?

spiderman

Wat voor club zijn we nou weer in beland.... Omgebouwd of niet, gaan met die RS!  :P

ReinRacer

Citaat van: spiderman op 30 januari, 2012, 20:26:32 PM
Wat voor club zijn we nou weer in beland.... Omgebouwd of niet, gaan met die RS!  :P

ZEKER beste Spiderman, "TRAPPEN" met de RS...!!!

FLAT-OUT and FEARLESS!!

jochem de haas

Zijn over deze meeting al verdere ontwikelingen ?
En wat zullen de mogenlijkheden zijn ivm overnachten ?