Festival Renault 21 & 22 Juli 2013 - Update ANNULERING 7 Januari 2013

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 05 november, 2011, 19:10:21 PM

Maarten-Jan Mulder

Patrick RS

Citaat van: jochem de haas op 05 maart, 2012, 14:08:30 PM
Zijn over deze meeting al verdere ontwikelingen ?
En wat zullen de mogenlijkheden zijn ivm overnachten ?

Dit zou ik ook graag willen weten  :)

Maarten-Jan Mulder

Siem

Vanuit de 5 erkende Renault clubs in Nederland wordt er samengewerkt om dingen samen te orgeniseren.
Hier onder valt o.a. een gezamenlijke plek om te overnachten(eigen gelegenheid is natuurlijk ook mogelijk)
Hier komt op korte termijn meer informatie over.

Het is vanaf komende donderdag mogelijk om in te loggen op de site van http://www.festivalrenault.com
Het is dan mogelijk om jezelf aan te melden voor dit evenement.

Er is gevraagd om de code niet openbaar te publiceren. Vandaar dat de inlogcode per mail of pm bij mij op te vragen valt.

Dimitri RS

thx

tis nog geen voorjaar en al druk bezig met organiseren voor het najaar.

Maarten-Jan Mulder

Dit wordt echt een vet evenement  /worship

En de startpost even bijgewerkt, de code voor het registreren is te vinden op de ledenpagina. Let op, dat kan dus pas vanaf Donderdag (15 Maart).

Maarten-Jan Mulder

Maarten-Jan Mulder

En de bevestiging ook al binnen  8)
Alleen nog even betalen voor 4/4 :D

Zouden de mensen die zich inschrijven het hier willen melden? Dan vermeld ik ze in de startpost.

henripals

Citaat van: Siem op 13 maart, 2012, 09:55:43 AM
Vanuit de 5 erkende Renault clubs in Nederland wordt er samengewerkt om dingen samen te orgeniseren.
Hier onder valt o.a. een gezamenlijke plek om te overnachten(eigen gelegenheid is natuurlijk ook mogelijk)
Hier komt op korte termijn meer informatie over.

Het is vanaf komende donderdag mogelijk om in te loggen op de site van http://www.festivalrenault.com
Het is dan mogelijk om jezelf aan te melden voor dit evenement.

Er is gevraagd om de code niet openbaar te publiceren. Vandaar dat de inlogcode per mail of pm bij mij op te vragen valt.
Staan de auto's van de clubs bijelkaar of staan ze verspreid over het terrein?
2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

Maarten-Jan Mulder

Wij hebben als NL renault clubs een space (ik weet niet precies hoeveel, maar dat zal Bjørn / Siem vast weten).

Wat ik lees op de site dat:
Space = tent closed on three sides with parquet and carpeted floor.

Wat ik begrepen heb staan we sowieso bij elkaar en zo te zien dus zelfs in een tent  ;)

Ook zit er dus een rondje per dag op het circuit bij wat natuurlijk wel erg vet is  8)

Dimitri RS

moet nog ff inloggen op de ledenpagina (en acces denied  /cop)

Marcel

Maarten-Jan Mulder

henripals

2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

Maarten-Jan Mulder