Renault nieuwtjes

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 08 oktober, 2010, 16:56:25 PM

henri5gt

'n leuk nieuwtje voor de game-nerds onder ons..

ik heb zojuist de car-list van de nieuwe Gran Turismo 6 (die volgende maand uit komt) onder ogen gezien, en daar staan 'n paar leuke vernieuwingen bij..
onder andere de Renault R8 gordini uit '66, de '11 Clio RS, de '11 Megane RS, de Megane Trophy race auto, en wat ik er van begrijp ook 'n straat versie van deze Trophy.
ook heb ik op filmpjes de Alpine A110 50 voorbij zien komen, maar die werd in de lijst (nog) niet bevestigd..
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Laurenz.B

Die zit ook in de game ;D
Onder het stukje: Vision Gran Turismo bij Alpine 8)
Moet enkel nog uitkomen :D
Wie heeft em nog op de PS3 ::)

renault clio '91 1.8 16V restauratieproject

DaveR

Heb de GT6 al liggen, vorige week effe aangezet mag je als eerste een testrondje rijden in een Clio 3 RS ,morgen er eens mee van start gaan, ik heb de anniversary edition gekozen  daar zat de megane trophy bij. Pakket is wel de moeite 25 wagens en 1miljoen credits, kan je al gelijk een mooie wagen kopen.

henri5gt

ik heb hem ook, op de PS3, en ook de Anniversary editie..
ik kan je zeggen, de Clio 3 RS heeft in de game dezelfde kwaliteiten als in het echt, heb er al vele races mee gewonnen.. eentje zelfs waarin ie nog standaard was (geen tune ups), tegen vele malen krachtigere auto's (zo'n 150 PP, degene die het spel ook hebben begrijpen wat ik bedoel)
alleen jammer dat je verplicht 'n Honda Jazz moet kopen in het begin  ::)
had niet snel daarna zelf ook al de Clio gekocht, maar kort daarna kreeg ik er nog een als bonusauto, dus nu heb ik er 2...
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Laurenz.B

ff antwoorden met de ps3 :P
Heb ook de Anniversary edition, speelt lekker weg 8)
Wie zin heeft om es een potje te spelen, mn PSN naam is Broes16v

renault clio '91 1.8 16V restauratieproject

ReinRacer

Een " spy foto " met een mysterieuze Renault, die vormen heeft van de Renault Fluence .
deze Renault Fluence verschilt op diverse punten, waaronder de wielbasis, de spoorbreedte is  breder met uitgebouwde spatborden.
Deze toekomstige Renault zal inderdaad gebaseerd zijn op hetzelfde platform als de volgende generatie Megane.

Bron: CarScoops
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Lesley

misschien betreft het hier een "mule " voor een volgende generatie Megane.

antoine

Klein nieuwtje, of misschien was het al bekend.. Renault komt met een nieuwe rally Clio de Clio R3T en zal dus in de klasse komen met oa een Citroen DS3 R3T. Verwacht wordt dat hij in Juni / Juli te bezichtigen is. Zal dit de weg naar het WRC openbreken? Ik hoop het.. want zeg nu eerlijk, zeker wanneer de Clio er dan zo uit zal gaan zien, het is een pracht machine!

Clio IV R3T:

Maarten-Jan Mulder

ReinRacer

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 03 januari, 2014, 13:30:46 PMhttp://www.autoevolution.com/news/spyshots-mystery-renault-fluence-based-test-mule-73944.html Of een crossover die de laguna moet opvolgen?  :-X :-X
We wachten het af...deze toekomstige Renault zal gebaseerd zijn op hetzelfde platform als de volgende generatie Megane.

vr. groeten van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

ReinRacer

Renault overweegt nieuwe naam voor Laguna-opvolger.

De opvolger van de Renault Laguna krijgt volgens het Duitse Auto Motor und Sport een nieuwe naam. Daarmee komt een einde aan een aanduiding die door de autobouwer al sinds 1994 wordt gehanteerd. De naam Laguna is besmet. De aanduiding staat synoniem voor kwaliteitsproblemen, al zijn de mankementen in de huidige editie vele malen kleiner dan in de editie ervoor. Desondanks ondervindt Renault last van het imago dat aan de Laguna kleeft. Een topman van het merk zei eerder al dat de huidige generatie onder een nieuwe naam had moeten worden gelanceerd om afstand te nemen van de probleemgevallen op het vorige type. Het is volgens de autobouwer de belangrijkste reden dat de Coupé-variant van de Laguna zijn doelstellingen niet haalt.
De opvolger van de Laguna, die groter wordt, komt in 2014, precies 20 jaar na de eerste editie. De aanduiding werd door Renault overigens al in 1990 gebruikt. Dat was op een studiemodel van een tweepersoons roadster.

Bron: Auto Motor und Sport

FLAT-OUT and FEARLESS!!

sitechris

Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Marcel

Hadden ze eerder moeten doen.

larsdijkstra

2014??? Dat bied kansen...! Al vind ik de huidige nog steeds mooi en SUPER betrouwbaar. Denk dat de opvolger niet een cross over moet zijn. In dat segment moet je gewoon een fijne/stoere sedan/hatchback/estate neerzetten. Wordt toch veel zakelijk gereden

Johan

Straks komt er ook nog een gt model uit   ;)   (opstook/zeik modus aan )
Een bult maakt nog geen kameel !