Clio IV RS

Gestart door AnthonyRS, 01 juli, 2012, 20:02:27 PM

Maarten-Jan Mulder

Nee ook niet, er zijn wel bedrijven die er desgewenst achteraf 1 in bouwen (Madeno b.v.).
An sich met 200 pk atmosferisch is het ook niet nodig, ik denk dat deze geblazen er waarschijnlijk
wel 1 kan gebruik. Mischien op de nog te komen cup uitvoering? Zou mooi zijn, die electronische sper
kunnen ze beter gewoon achterwege laten ja.

ReinRacer

Franse circuittest Clio IV RS 200 EDC
(RS Drive & RS Monitor)

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Marcel

Die functie's op het centrale display is wel gaaf zeg !  Maar wat zegt die fransman allemaal ?

henri5gt

inderdaad wel cool, die display, waarschijnlijk toch even bij het zusterbedrijf Nissan gekeken volgens mij...
zo'n display is waar de GTR wereldberoemd om is.

die framboos zegt waarschijnlijk dat de RS 'n heerlijke auto is om in te rijden.. gok ik zo maar.. :-X
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Dimitri RS

ik ben ook best nieuwsgierig hoe de auto nou werkelijk is.

zeker omdat het een "andere" manier van rijden wordt.

Martijn

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tyKO4fm5ImM#!

AUTOMAAT

leuk hoor

oftewel, oersaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Marcel

Het persoon achter het stuur neemt niet eens de moeite om de flippers te gebruiken !!

zoefrs

goedenmiddag,

heb in belgie eens een vergelijkbare auto opgezocht, qua prijs en dan moet je er in nl toch gauw ruim 5000 euro bij optellen.
dat betekent dus dat de instap rs straks 30.000 euro + gaat kosten  ???

ben benieuwd wat het gaat worden.

gr,

martin

Martijn

Citaat van: Marcel op 24 februari, 2013, 10:51:45 AM
Het persoon achter het stuur neemt niet eens de moeite om de flippers te gebruiken !!

tsja, het hoeft niet dus waarom zou je he

het is niet voor niets een automaat

:p

Marcel

Weet je wat het ergste is met die versnellingsbak, ik moet elke keer denken aan VW (seat) met hun DSG, als je daar een testverslag over leest kom je vaak tegen dat die bak het dus net niet is.
Voorbeeldje, de bak schakelt (uit zichzelf) dus net op voor een bocht waar je dus met een handbak de versnellingsbak in die versnelling laat staan en gewoon de motor eventjes heel veel toeren laat draaien, even van het gas, de bocht door en weer vol op het gas, die DSG loopt dus dan diverse keren voor niets te schakelen en snapt niet wat jij wilt, met een handbak bepaal je dus alles zelf.
Met die flippers is dat misschien ook mogelijk maar ik denk toch, dat de bak als je de toerenbegrenzer nadert, een hogere versnelling gaat kiezen uit veiligheids overwegingen.

Martijn

tsja daar komen we vanzelf achter.

hij moet in handmodus gewoon luisteren en je moet dan dus gewoon constant in de begrenzer moeten kunnen rijden ;)

Maarten-Jan Mulder

Dat hangt er geheel vanaf welke software ze in die bak gaan laden, dat irritante gedrag hoeft namelijk niet, met de juiste software doet de bak gewoon wat je wil. Ik mag toch hopen dat de RS afdeling daar wel voor gekozen heeft.

HaDries

En anders hopen dat Mr Renault in Goes er wat mee kan  ;)

Dimitri RS

en wie weet rijd het toch veel beter dan ieder denkt.

HaDries

Citaat van: Dimitri RS op 25 februari, 2013, 18:11:00 PM
en wie weet rijd het toch veel beter dan ieder denkt.

Dat is iets wat ik mij dus ook afvraag, hoe rijdt dat ding nu in verhouding tot de afgeloste Clio RS Cup versie.

Er is ook nergens een test verslag te vinden op dit gebied.