Marjolein, Clio 1 Circuit opgebouwd.

Gestart door Marjolein, 06 augustus, 2012, 20:34:47 PM

Xabre

geintje rein, niet alles letterlijk nemen joh :P

Marjolein

Thanks! Sommige hebben schijnbaar nog last van pubergedrag, lol.

Ik vatte het ook absoluut niet verkeerd op, vind deze reactie van je wel erg goed. Idd soms jammer dat er gelijk van alles achter wordt gezocht.

Citaat van: ReinRacer op 11 augustus, 2012, 09:34:26 AM
Erg NEGATIEF en DISCRIMINEREND zoals jij mij typeert als "ouwe snoepert', getuigt van weinig respect van jouw kant Xabre,
het was gewoon een positieve en "VROUWVRIENDELIJKE reactie naar Marjolein als nieuw CRS-lid,
maar blijkbaar ben ik de enige hier die zo POSITIEF en VROUWVRIENDELIJK over de nieuwe vrouwelijke
CRS-leden denkt.....
Iedereen is toch WELKOM hier bij de CRS en op de CRS-rijvaardigheidsdag, vrouw of man? ongeacht de leeftijd !!,
of gaat er opeens door jou op leeftijd worden gediscrimineerd?? Vreemde manier van omgaan met je CRS-clubleden ??
Uiterst beledigend ook.
Omgaan met mensen (ook binnen de CRS) draait om RESPECT beste Xabre.....!!

vr. groeten van jonge Rein.
They see me rollin', they hatin.

Dimitri RS

het geschreven woord is soms te krachtig en wordt hierdoor verkeerd geinterpreteerd.

laten we het leuk houden!

Xabre

Citaat van: ReinRacer op 11 augustus, 2012, 09:34:26 AM
Citaat van: Xabre op 10 augustus, 2012, 20:01:22 PM
Ouwe snoepert :D

(on)

Erg NEGATIEF en DISCRIMINEREND zoals jij mij typeert als "ouwe snoepert', getuigt van weinig respect van jouw kant Xabre,
het was gewoon een positieve en "VROUWVRIENDELIJKE reactie naar Marjolein als nieuw CRS-lid,
maar blijkbaar ben ik de enige hier die zo POSITIEF en VROUWVRIENDELIJK over de nieuwe vrouwelijke
CRS-leden denkt.....
Iedereen is toch WELKOM hier bij de CRS en op de CRS-rijvaardigheidsdag, vrouw of man? ongeacht de leeftijd !!,
of gaat er opeens door jou op leeftijd worden gediscrimineerd?? Vreemde manier van omgaan met je CRS-clubleden ??
Uiterst beledigend ook.
Omgaan met mensen (ook binnen de CRS) draait om RESPECT beste Xabre.....!!

vr. groeten van jonge Rein.
Man Rein wind je niet zo op, ik bedoel er absoluut helemaal niks mee, iedereen maakt hier en daar weleens een grapje of een grolletje. (let op de smileys die er achter staan) Het is jammer dat je er direct iets achter zoekt en van alles in je hoofd haalt. Ik zou toch echt wat relaxter is het leven gaan staan en niet alles letterlijk of direct opvatten al beledigend, respectloos, leeftijdsdiscriminatie, vrouwonvriendelijkheid, etc etc... chill man :-\

Denk je nu echt die ik voor niemand respect heb oid? Ik heb hier voor iedereen respect.

Marjolein

Zo en nu gaan we het weer gezellig houden. Anders gaan we maar een ik-ben-ongesteld-topic aanmaken  /cop ;D

Marjolein

Vandaag zijn de velgen die helemaal gestraald en gepoedercoat zijn er onder gegaan, maar ook het dak is gewrapt!

Zo staat de auto er nu bij:

Xabre

Netjes die zwarte velgen. Heb je 'm trouwens nog echt gewoon op kenteken staan :)

Marjolein

Haha ja! Hij heeft nog een jaar APK, dus zonde om hem nu van kenteken te halen en te stallen en daarna altijd met trailer te moeten vervoeren, nu kan ik nog een beetje op de weg testen na upgrades en er lekker van genieten als het zonnetje schijnt.  /worship

Maarten-Jan Mulder

Remco

Het begint er steeds beter uit te zien!

Ik kom trouwens uit Poortugaal. Maar ben regelmatig in Ridderkerk te vinden. Volgens mij heb ik wel eens meerdere sportieve / sport-georiƫnteerde auto's zien staan op dat desbetreffende stukje industrieterrein? :)

P.s.: zijn dat de Toyo's 888?

Marjolein

Oh lachen joh! Ja dat klopt, dit is bij Atec Tuning, hun racen zelf ook, dus er staat genoeg leuk spul daar  /worship
Nee zijn geen Toyo's, zijn Federals die er onder zitten.

Marjolein

Nieuw stuurtje van mijn vriend gehad  /worship

16valves

Netjes, leuke/aparte kleuren ook wel met dat roze en gifgroen  :)
Heb je de achterste velgen met draadeinden en wielmoeren vastgezet, of zie ik dat verkeerd?

Marjolein

Thanks!

Ja klopt, zitten spacers tussen. Voor moet ook nog tapeindes komen, maar moet ik nog wat op verzinnen omdat daar geen spacers zitten..

Mark

nice, erg leuk project zo!

mijn vader helpt ook wel eens, maar zo...  ;)