Marjolein, Clio 1 Circuit opgebouwd.

Gestart door Marjolein, 06 augustus, 2012, 20:34:47 PM

Maarten-Jan Mulder

Dit komt niet meer door het optrekken Dimitri, halverwege het rechte stuk trek je met 150 pk de auto niet meer uit de voorveren als je 100+ rijdt  ;)

Marjolein

Hij gaat voor nog iets lager, achter zakt hij door t rijden idd nog wat in.

Thanks allemaal, ja mijn pa heet Martin, hoezo  :)
They see me rollin', they hatin.

Frantic Frans

Ik denk dat hij vroeger mijn leermeester is geweest bij de toenmalige (inmiddels ....eehhhmmm ::) 24 jaar geleden :-\)
plaatselijke mitsubishi dealer van Werkhoven, ;D, kan dit kloppen?
ik ben een "MEGANE't "persoon

antoine

Frantic Frans

Citaat van: antoine op 08 september, 2012, 08:27:09 AM
Werd er in de pauze's wel eens verteld over het 'Renault Rally Team'?

:( er gaat niet direct een lampje branden,maar het is ook al even geleden.
Ik weet nog wel het proefrijden met auto's bij "de Gorzen",dat ging (al naar gelang het type auto)vrij hard. ;D

Lesley

Voor de verandering eens geen lampje wat gaat branden :) :) :)

Frantic Frans

edwinRS

Damm wat een verhaal en wat een clio. In welke klasse rij je time atack? Ik heb plannen om volgend jaar ook mee te gaan rijden.

Was 16september ook aanwezig op zandvoort eerst weze sprinten en daarna had ik vrij gereden miss had je mijn magane RS wel gespot.

Zal je komend seizoen vast aantal keer op de baan spotte.

Marjolein

LOL nee volgens mij heeft hij daar niet gewerkt hoor..

@edwinRS: Thanks! Ik reed in de Semi Pro. Ik heb het sprinten amper meegekregen en het vrijrijden ook, was echt super druk met mijn auto en die van mijn vriend die ook aan het rijden was haha.

Even een (foto)verslagje:
De dag voor Time Attack stond het beestje klaar:

Pa had nog een air box gemaakt voor het luchtfilter zodat deze niet meer achter de radiateur zit:

Gereviseerde Dynamo en eentje die we als reserve hadden... het verschil:

En het TA Verslag:
CiteerZo, mijn eerste Time Attack ervaring zit er op!

De eerste keer dat ik weer op Zandvoort ging rijden na de crash van April.. ik dacht dat ik ging flauwvallen van angst vlak voor de eerste sessie, ik was echt serieus bang, veel banger dan 2 september op Assen..Maarja Assen heeft dan ook geen Scheivlak..

Mijn persoonlijke record vorige keer Zandvoort van 2:28.. echt erg..

Ik begon met de warm up op 2:29, na een paar rondjes kwam ik op 2:25 uit. Mijn snelste ronde was 2:21, toch 7 seconden sneller dan vorige keer op Zandvoort... maar zeker niet snel genoeg.. Ik wou perse onder de 2:20 eindigen vandaag.. Ik had wat koelingsproblemen en de bandenspanning stond te hoog. In de Audi S werd ik door iemand over de hoge middencurbs geduwt.. (geen contact gelukkig, maar wel lijn afsnijden terwijl hij naast me zat) Zo hard dat hij gelijk uit de versnelling schoot.. Ik bleef wel gas houden en kwam uiteindelijk toch weer voor hem uit, waarna ik hem op het rechte eind voorbij liet gaan.. ik was gelijk van slag en ben toen ook met de warming up gestopt. Ik heb hem na de sessie wel nog aangesproken, hij dacht dat hij me meer ruimte had gegeven, dus geen probleem uiteindelijk.

Toen de kwalificatie.. begon weer op 2:29..toen 2:25... en uiteindelijk toen ik van de baan af kwam zat ik op 2:18. Toch blij want ik ben 10 seconden sneller geweest dan vorige keer op Zandvoort. Plus dat er nog veel meer in mijn auto zit en in mij, maar er zat echt nog een hoop angst, ook al nam ik al meer verdedigende lijnen aan in plaats van aan de kant te gaan zoals ik normaal deed.

Aanremmen Audi S

Waar is de grip haha..

Achterwieltje liften in de Hugenholtz

Inmiddels is de eerste update al weer binnen:

Maarten-Jan Mulder

Hij ligt mooi zo te zien, leuk spruitstukje, weer wat te doen  /krik

John

Leuk verslag en mooie foto's Marjolein.

edwinRS

Zal je volgende keer opzoeken. Was nu ook te druk bezig met feesten in de pitbox

Marjolein

Haha ik heb een complete to-do-list voor me liggen wat er voor maart gedaan moet zijn...  /krik

Thanks! Is goed Edwin! Feesten in de pitbox?

edwinRS

Jep hadden eigen dj boot bij ons. Stond bij midlands show off team in de box

Marjolein

Zo, stof afblazen maar!

Maart is er niet gereden, we kregen de auto niet op tijd af. Nu zijn we hard bezig om hem voor 20 mei af te krijgen en dan met TA op Assen mee te doen  /worship