Marjolein, Clio 1 Circuit opgebouwd.

Gestart door Marjolein, 06 augustus, 2012, 20:34:47 PM

Marcel

Het zit niet mee, eerst die kopbouten en nu dit maar met die nieuwe krukas komt het goed.

Rammillius

Hopelijk komt het allemaal weer goed (ga ik wel van uit ;) ) zodat je weer lekker kan scheuren of de circuits!

Gerco.
Wannabe RS“er die het moet doen met een GT.

John

Marjolein

Zo, de motor zit in elkaar en loopt top! Pap en ik hebben er even gas aan gegeven vandaag en hij is klaar om dinsdag op de bank te gaan  /worship  /worship /worship
They see me rollin', they hatin.

Maarten-Jan Mulder

De beruchte drijfstanglagers... maar mooi dat het weer in elkaar zit  8)

Marjolein

Gisteravond zijn we naar Patrick Biggelaar van Biggelaar motors geweest waar Menno naar toe kwam om hem samen met Patrick nog af te stellen.

Ik ben eigenlijk zeer tevreden! PK's is leuk om te benoemen, maar ik ben vooral blij met het verloop van het lijntje ;) Je kan veel PK's hebben, maar als je na een piek naar beneden schiet, heb je er alsnog weinig aan. ;D Dus ik ben blij!    /worship

Hij is gemeten op zo'n 174PK met 193Nm!

Ik wil Patrick Biggelaar, maar ook Menno onwijs bedanken voor hun hulp    /worship /worship /worship /worship

Maarten-Jan Mulder

Is dat aan de wielen of hebben ze daar al een correctie op toegepast?
In beide gevallen een mooi resultaat, in het 1e geval zelfs  /worship

Marjolein

Dit zijn idd motorpk, niet wiel  :)

Maarten-Jan Mulder

Marcel

174 pk, dat is netjes, ruim 35 pk meer dan stadaard.
Weet je hoeveel de clio nu weegt zoals de auto nu is ??

Marjolein

Geen idee... als het kan op Assen even wegen. Is wel wat gewicht uitgegaan.. 970 kilo standaard ofzoiets?

Marjolein

Zo, vandaag de puntjes op de i gezet; de bestickering is gedaan, motorkap is een stuk omhoog gezet, stoel er uit, brandblusser er in en de Clio is met mijn vriend al op weg naar Assen! Maandag ochtend tuffen pap en ik op ons gemakje er naar toe!

Ben heel trots op m'n toet  /worship

Maarten-Jan Mulder

Ah, time attack is dus ook tijdens japanse festival? Veel succes!

Marcel

Staat de motorkap iets open vanwege extra koeling?

Marjolein

Ja! Heb er zin in met mijn Fransie toet daar te rijden  ;D

Ja we hebben het slot wat omhoog geplaatst en nieuwe rubbers op de hoekjes gezet zodat de warmte sneller kan ontsnappen!