Uitnodiging Hogere rijvaardigheidsdag Maandag 9 September 2013

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 10 februari, 2013, 11:05:48 AM

Rammillius

Nog een vraagje. Tot wanneer kan je inschrijven?

Gerco.
Wannabe RS“er die het moet doen met een GT.

Maarten-Jan Mulder

Tot twee weken vantevoren, daarna kan in principe ook nog maar dat moedigen we niet aan  :)
(i.v.m. planning en indeling)

Laurenz.B

Zou er heel erg graag bij zijn :D
Ik rij meestal in het weekend met de clio, meestal snelwegkilometers en naar meetings en heb een slipcursusje achter de rug... /cop
Perfecte dag dus om een beetje circuitervaring op te doen en mijn rijkwaliteiten bij te werken ;)
Ga het ZSM betalen /worship

Wat ben ik verplicht die dag mee te brengen?
Een helm wist ik al, nu nog nieuwe Ferodo DS3000 remblokken en een setje Toyo R888 bandjes :)

Laurenz.B - Clio 1 1.8 16v

renault clio '91 1.8 16V restauratieproject

Marjolein

Leuk! Ik denk er ook over om mee te gaan doen, enkel wil ik eerst kijken hoe mijn auto het doet. Ik zie dat er nog ruim de tijd is om in te schrijven, dus wacht daar nog maar even mee  :)
They see me rollin', they hatin.

Maarten-Jan Mulder

@Laurentz, een helm, een gezonde dosis humor (of was het nou verstand?  ;)) en een auto die technisch in goede staat verkeerd.

Hou er wel rekening mee dat er een maximum aantal inschrijvingen is, de afgelopen jaren niet zo'n probleem echter we hebben nu op dit moment al een heel mooi aantal inschrijvingen (royaal meer dan dezelfde tijd vorig jaar). Dus het kan zijn dat als je wacht tot het laatste moment dat we vol zitten, denk dat het wel mee zal vallen maar wil het wel even meegeven  :)

Dimitri RS

stond ik (we) al op de lijst anders ben ik mailtje kwijt.

Maarten-Jan Mulder

sitechris

Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Maarten-Jan Mulder

John

Maarten-Jan Mulder

Deelnemerslijst startpost bijgewerkt, mochten jullie nog mensen weten die mee willen doen laat ze inschrijven!

John

Ik weet bijna zeker dat Ferry Ras met z'n blauwe Clio III RS mee doet. Heb hem net een sms gestuurd.

Edit: Ferry kan door omstandigheden helaas niet mee doen.

Maarten-Jan Mulder

Dat is balen (ook voor Ferry  ;) ). Wel goed nieuws, we hebben 4 gasten van www.derijdercentraal.nl, allen in een scirocco dus dat tikt lekker aan  :)

John

Lekker Maarten-Jan.

Oh ja, dan nog wat. Mijn collega Ferdy heeft zijn Fiat Abarth verkocht. Of hij met de auto van z'n vader mee mag doen? Iets met 458 in de typeaanduiding geloof ik.  :P

Martijn

ik moet afzeggen, ga dan een wedstrijd in de supercarchallenge mee rijden op Zandvoort.

Sorry.