5 Daagse Le Mans

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 24 juni, 2013, 21:04:36 PM

Maarten-Jan Mulder

Samengevat: 1 groot feest!

Highlights:

• Engelsen zijn gek...
  • Geweldig evenement
  • Ondanks het weer - of juist dankzij - het weer een geweldige race
  • Per ongeluk een compleet landgoed afgehuurd ipv een boerderijtje
  • Tussen 260.000 personen Marcel en Marina gewoon tegenkomen (naar het schijnt)
  • Engelsen zijn echt gek!

Fotos en filmpjes volgen nog ;)

Lesley

En dat zeg nu pas  ;)

Ik ben jaloers.......

Arno16v

Nou word nu wel heel erg nieuwsgierig naar die filmpjes en foto's!  ;D
Ik vergis me nooit, behalve gisteren. Toen dacht ik dat ik me vergiste, maar dat was niet zo!

Maarten-Jan Mulder

Even een begin met wat filmpjes:

SanderB

Vorig jaar ben ik naar de Le Mans Classic geweest. Dat kan ik ook iedereen aanraden!
Als je bv een fotootje wilt maken van de V8 achterin de Alpine, dan moet je gewoon ff 2 stappen opzij zetten en je staat naast de monteur in de motor te kijken en dat vinden ze nog leuk ook. Wel paddock kaarten nemen natuurlijk en uitkijken voor rondslingerend bodywork, dat past namelijk niet in de kleine tentjes waar alle auto's in staan.

Ook toen waren er heel veel Engelsen! Gekke Engelsen.

Rammillius

Wat hebben die Engelse allemaal uitgespookt dan? :P

Gerco.
Wannabe RS“er die het moet doen met een GT.

Maarten-Jan Mulder

Je kunt beter vragen wat ze niet uitgespookt hebben  ;D ::)

Le Mans Classic lijkt me ook wel vet, in de ochtend reden er ook nog 2 uurtjes een soort van classis Le Mans
maar die klonken toch wel serieus cool  8)

Marcel

Citaat van: Rammillius op 02 juli, 2013, 12:03:04 PM
Wat hebben die Engelse allemaal uitgespookt dan? :P
Gerco.
Die zijn heeeeel snel zat van het bier op het vaste land  ;D ;D   

Maarten, we zijn iedereen tegengekomen behalve jullie !!     We besloten op een bepaald ogenblik een wc te gaan zoeken en zo zien we na 5 minuten Aart lopen, later de rest ook nog gesproken.

Maar, wat een geweldig evenement, ik ben de laatste jaren iets van 6 keer naar een F1 race geweest maar ik had eerder naar LeMans moeten gaan.
Ik heb echt genoten, su-per.
De Aston Martin's klinken samen met de Corvette's het mooist (vind ik) wat een fantastische klappen geven die dingen, net een oude Spitfire uit WO II.

Maarten-Jan Mulder

Zeker waar, echt een heerlijk geluidje. Die aldi's klonken echt helemaal nergens naar, echt verschrikkelijk  :-[

henri5gt

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 07 juli, 2013, 11:20:22 AM
Zeker waar, echt een heerlijk geluidje. Die aldi's klonken echt helemaal nergens naar, echt verschrikkelijk  :-[
tja wat wil je, hybride, en dan nog eens 'n diesel ook... dat klinkt vantevoren al slecht  :P
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Marcel

Citaat van: henri5gt op 07 juli, 2013, 20:19:03 PM
Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 07 juli, 2013, 11:20:22 AM
tja wat wil je, hybride, en dan nog eens 'n diesel ook... dat klinkt vantevoren al slecht  :P
Helemaal waar maar toch weer gewonnen.

Maarten-Jan Mulder

Dat wel, maar je kon heel goed zien dat toyota al heel erg dichtbij is, ze hadden hem met wat meer geluk zelfs kunnen al kunnen winnen.

Marcel

Volgend jaar doet Porsche mee  in de LMP 1, audi gaat het dan moeilijk krijgen.

Maarten-Jan Mulder

Ik hoop wel dat ze dan echt als porsche gaan komen en niet met een audi met porsche badge net als dat bentley debacle destijds.

Marcel

Zijn er plannen voor 2014 ?