Interieur Megane III RS Trophy

Gestart door DaveR, 16 juli, 2013, 21:13:24 PM

DaveR

Mss een domme vraag maar vandaag bij het zien van enkele filmpjes van de Megane III RS Trophy viel me op dat er vaak gele gordels en geel in het zitgedeelte van de zetels zaten.
Het enige dat ik hierover gevonden heb is dat bij de nieuwere modellen de gele gordels voor het cup chassis stonden, was dit bij de Trophy ook zo of was dit een optie, aangezien de Trophy die ik koop zwarte recaro's en gordels heeft, standaard zou die dan cup chassis met sper moeten hebben, volgens de garage heeft hij dat ook, hij is wel voorzien van een genummerd plaatje.

RikRace

Ik weet het niet helemaal zeker, maar is het niet gewoon een optie? Ongeacht of je nu een cupchassis hebt of niet. Ik vind het wel wat hebben en zeker icm gele sticksels.
<>RenaultSport<>

DaveR

Moest ik zelf de keuze gemaakt hebben zou ik de gele optie erbij genomen hebbben, bij een andere kleur niet maar in een gele geeft het nog even iets meer

stoffel

dat is allemaal persoonlijk maar ik heb speciaal de rode gordels(enkel met stoffen interieur) genomen bij mijn 2013 rs want de gele gordels passen imo voor geen meter bij de rode velgenbies en remklauwen
BC

Therion

Bij mij zitten er ook rode gordels in (2012 RS265 cup), de accenten op de stoelen/dashboard zijn ook rood.

sitechris

Bij de gewone stoelen krijg je rode gordels. Bij de Recaro's gele.
Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl

DaveR

AnthonyRS

DaveR

@AnthonyRS
Op de verkoopbon staat bij stoelbekleding velours trocadero, ziet eruit als leer en voelt ook zo

AnthonyRS

Dat maakt ook nog een verschil qua gordels namelijk :) Bij een Trophy had je alleen gele gordels bij stoffen interieur volgens mij.

DaveR

Benjie

Als je andere recaro stoelen ga kopen met gele bries dan ben ik altijd geïnteresseerd in de deze. ;)

Wim B.

Ik ook, zie mijn topic in te koop gevraagd.

DaveR

Goed om te weten maar ben niet echt van plan daar  iets aan te veranderen, als ik iets verander ist een sportuitlaat en een chipje.
Optisch zou hij wel iets lager mogen vind de opening wielkast tot de band wel redelijk groot