Rik Hamberg

Gestart door RikRace, 12 november, 2010, 23:44:13 PM

RikRace

Hallo Mede-Renault liefhebbers,

Ik ben Rik Hamberg, 31 jaar en woonachtig in Gramsbergen. Ik ben echt een Renault-gek en ben al een hele tijd op zoek naar een Renault Sport, die er hoe dan ook een keer moet komen. De centjes zijn er helaas nog niet, maar een RS is echt een wens. Het liefst een Mégane RS (phase II 5-deurs).

Ik rij sinds 2003 al 100.000km in de onderstaande Mégane Coupé 1.6 16V Dynamique (staat nu op bijna 170.000km).

Voor meer informatie over mijzelf en m'n auto en vorige auto's verwijs ik je naar onderstaande link:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=14812&postdays=0&postorder=asc&highlight=hamberg&start=0

Ik ben zelf overigens al vanaf 2001 lid van de Renault Tuning Club en probeer regelmatig een meeting bij te wonen. Vooral bij de Openings- en Afsluitmeetings ben ik bijna altijd van de partij.

Groeten,
Rik (ook wel RikRace  ;))
<>RenaultSport<>

Martijn_B

Hoi Rik, welkom!

Nette megane, leuke aanpassingen die hem er goed uit laten zien (ipv. over de top wat je vaak tegenkomt).

Even op je topic op RTC gekeken... mooie garage, ideaal om te poetsen  ;D
www.wax-on.nl voor al je poetsspullen!

RikRace

Dank je!

Ik rij al een jaar of 5/6 op deze manier rond, zonder wat aan de Mégane te hebben veranderd.

Ik hoef ook niet van die poespas, verlaagd, een lekkere velg een lekkere hoorbare brom, daar houd ik van.
<>RenaultSport<>

Maarten-Jan Mulder

Hoi Rik welkom, de megane blijft een mooie verschijning  8)

Patrick RS

Bekende auto.Blijft mooi zo'n coupetje  :-*

En suc6 met je zoek tocht naar een nette ph2 5deurs.

En als je info nodig hebt dan hoor ik het wel.

Marcel

Welkom Rik, mooie coupe zo als je de auto nu hebt, de wielen vind ik erg goed staan, niets meer aan veranderen verder.
Hieronder een foto van mijn oude liefde, dat was een 2.0 16V (geen ide.......want das geen goed idee van meneer Renault).
Bovenaan de achterruit had ik nog een plat spoilertje in de kleur van de auto op de achterruit gelijmd en nog een andere Devil uitlaat gemonteerd.
Erg fijne auto's, die megane coupe's.

RikRace

Zeker een fijne auto. Nog nooit problemen mee gehad.
<>RenaultSport<>

adinsx

Ohjee, nog meer personen die opzoek zijn naar een 5-deurs RS225  ;)
De centjes zijn er wel, maar de auto is (nog) niet te koop  :P

Mooie nette Coupé heb je daar zeg.

RikRace

Idd Adinsx!

Ik volg je zoektocht ook al een tijdje op het RTC-forum  :D.

Tja, met een kleine meid erbij, die op 15 februari is geboren, vind ik een drie-deurs toch minder praktisch, vandaar.

Succes met zoeken!!
<>RenaultSport<>

RikRace

Update, vanaf 24 december 2014 in bezit, na ruim 11 jaar in de Coupé te hebben gereden, de Clio IV 0.9TCE Expression met de 17 inch Drenalic-velgen.

Voor meer info, verwijs ik opnieuw naar de link in mijn allereerste post  ;).
<>RenaultSport<>

Maarten-Jan Mulder

Vet, een clio 4  8) velgen zijn ook tof!

ReinRacer

Hoi Rik, mooie witte Clio, veel rijplezier!
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

16valves

Mooie clio, ziet er ook wel sportief uit zo in het wit  :)
Rijd waarschijnlijk wel iets anders als een megane coupe?

RikRace

Rijdt zeker anders, de Coupé was verlaagd en was een stuiterbakkie, met meer lawaai bij zich, deze zoeft er over en dat heeft natuurlijk te maken met het bouwjaar en de isolatie en de kleine motor in het vooronder.

Plannen zijn er wel om de Clio te verlagen, grotere velgen en een sportuitlaat te gaan monteren. Maar wanneer is nog niet bekend hoor. Dus dan zal het rijcomfort ook weer anders worden, maar dat heb ik er graag voor over. De looks zijn ook belangrijk natuurlijk!
<>RenaultSport<>

Maarten-Jan Mulder

Heeft de Tce ook zulke lange versnellingen?