'eerste auto'

Gestart door hermanski, 28 oktober, 2013, 14:47:10 PM

hermanski

Hallo allemaal mijn naam is Herman,
Ik ben nog niet in het bezit van een renault maar wil dat wel graag binnekort zijn.
Momenteel rijd ik de oude auto van mijn oma aangezien, aangezien haar rijbewijs niet verlengd werd.
Nu rijd ik al een paar jaar met deze auto maar wil graag een vlotter model aangezien dit maar een stoffige model Zafira is..
Daarom leek het mij handig bij dit forum aan te melden om wat meer tips en adviezen rijker te worden ;)
GO FOR IT!

nagel

Mijn eerste auto was een Opel Olympia Rekord uit 1953. Nog iemand met een oudere?
Mijn laatste is een Mercedes A 250 Sport (naast de Megane R26.R).
Renault Megane R26.R, Mercedes A 250 Sport

Maarten-Jan Mulder

Henri heeft ook een oudere opel al denk ik niet dat die 1953 redt  :P  ;D

Maar welkom hier Herman, heb je zelf al wat in gedachten?

henripals

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 28 oktober, 2013, 15:13:06 PM
Henri heeft ook een oudere opel al denk ik niet dat die 1953 redt  :P  ;D

Maar welkom hier Herman, heb je zelf al wat in gedachten?
nee dat red ik niet de D Rekord coupe is van 1972 was en is mijn eerste auto
2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

hermanski

Ik heb sinds kort een nieuwe baan en daar heb ik ook de mogelijkheid een lease voor uit te zoeken, dat verbreed mijn keuze gelukkig. Ik zat persoonlijk te denken aan de nieuwe megane hatchback of coupe, dat vind ik erg mooie! maar ik wil mezelf eerst goed inlezen in de verschillende opties die ik heb voordat ik een beslissing maak en eventuele testritten
GO FOR IT!

hermanski

en wil eigenlijk proberen mijn huidige auto te verkopen en daarvan eventueel een renault 5 projectje proberen te starten. Vind die auto al geweldig sinds ik een klein kind was
GO FOR IT!

Maarten-Jan Mulder

Dat moet te doen zijn  ;)

Chris

Citaat van: hermanski op 28 oktober, 2013, 17:29:23 PM
en wil eigenlijk proberen mijn huidige auto te verkopen en daarvan eventueel een renault 5 projectje proberen te starten. Vind die auto al geweldig sinds ik een klein kind was

Wanneer dit kan, doen!

Wat voor 5je zou je willen?!

Wanneer je voor een GT Turbo gaat, dan is het raadzaam om het aankoopadvies eens door te lezen;

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?f=83&t=27769

Succes met het maken van je keuze!

hermanski

Dan was ik inderdaad geinteresseerd in een GT'tje! Bedankt voor de link ga hem vanavond eens op mijn gemak doorlezen!
GO FOR IT!

Chris

Laat je er vooral niet door afschrikken, maar zie het als een handig "naslagwerk".

Wanneer je er 1 op het oog hebt, lees dan ook het register eens door;

http://5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=96

Kun je vaak wat korte historie of oude foto's vinden.

Verders zit er op het forum hier genoeg kennis. Dus schroom niet.  ;)

hermanski

Oke bedankt, gelukkig laat ik me niet zo makkelijk afschrikken. Ik zal dit forum eens raadplegen als ik wat meer ruimte heb in het budget. Ik wil er namelijk eerst voor zorgen dat ik mijn opel zafira verkocht krijg. Zat er aan te denken deze online te verkopen, ik zat dus op autoscout24.nl te kijken hoeveel er gemiddeld voor wordt gevraagd. Alleen varieren de prijzen nogal. Ik wil nog even wachten met deze online aan te bieden omdat ik misschien een geinteresseerde heb. Maar stel ik wil m straks te koop aan bieden hoeveel zal ik vragen voor een Zafira uit '99 met 220.000 km op de teller?
GO FOR IT!

Maarten-Jan Mulder

Lastig, heel veel zul je er niet voor krijgen, denk dat je met 1500 blij mag zijn...