Gaaf! Zeer potente auto's zijn het op circuit!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen-menuCitaat van: Maarten-Jan Mulder op 02 mei, 2022, 07:52:48 AMGezien je het over de koppeling hebt gaat het om een handgeschakeld exemplaar. Ik heb het even nagezocht en het gaat in het geval van de Megane 4 RS nog steeds om de PK4 zoals ook gebruikt in de Megane 3 RS (en de meeste modellen uit die periode met hogere vermogens, zowel diesel als benzine). Deze bakken lopen eigenlijk niet vaak stuk, het komt wel eens voor maar dan vooral op hogere km. standen en dan ook nog vrijwel altijd in combinatie met olietekort vanwege een lekkende kering (als gevolg van die hoge km. stand).
In mijn ogen is het meest waarschijnlijke dat ze een deel van een serie van deze bakken af-fabriek met te weinig olie afgevuld hebben en dat ze niet weten welke. Dat verklaart ook waarom ze op voorraad liggen. Normaal gesproken is een PK4 in elk geval bullet proof, van de EDC bakken zijn wel de nodige problemen bekend helaas (ook al is zelfs dat procentueel nog relatief weinig).
Citaat van: gt300 op 29 april, 2020, 13:18:24 PM
Gisteren heeft iemand mijn verteld dat de 2013 model een versnellingsbak heeft van een RS Cup...die versnellingen liggen kort op elkaar wat overigens goed merkbaar is. Kom dat iemand bekend voor of het waar is ja of nee?
Pagina opgebouwd in 0.018 seconden met 9 queries.