Tymen - Megane II GT > III RS

Gestart door TymenJ, 11 april, 2011, 20:59:32 PM

Maarten-Jan Mulder

Zo, wat blijft het ook een strakke bak  8)

Die carbon badges zien er wel mooi uit trouwens!

Marcel

Die stickers op de bumper staan goed.

Mark

Ziet r goed uit hoor!

en wat betreft het dak, meteen doen!

Ik doe een beetje aan 'stickers plakken'  :P  en heb laatst een witte alfa giulietta vv een zwart dak. Prachtig!!

TymenJ

Het dak wacht ik eerst nog even mee tot ergens volgend jaar :)

Ik heb vorige week eens een bus Plastidip spray (zwart) gekocht om te testen op mijn reserve RS velg: erg mooi resultaat! Ik heb dan ook 5 extra bussen besteld om deze week mijn huidige velgen te voorzien van een zwart laagje. Kan ik meteen zien of ik nu wel of niet mijn velgen later ooit laat spuiten en het vormt tevens een mooi beschermlaagje voor de winter :)

Ook heb ik de badges gemonteerd en meteen de achterkant maar ontdaan van de "Megane" letters, die vond ik persoonlijk maar lelijk.

Hier het eindresultaat:

Marcel

Begrijpelijk van die letters, de mensen met "kennis" weten toch wel met wat ze te doen hebben  :)

TymenJ

Zo, zwarte velgen ;D. Het maakt hem toch echt een stukje sportiever, vind ik. Heb ze gespoten met Plastidip spray; erg leuk spul wat je werkelijk waar overal voor kunt gebruiken. Heb enkele letters op de kofferbak er zwart mee gemaakt. En mocht ik het over een tijdje niks meer vinden, dan peuter je het er zo weer af  :)

Ik heb hem ook maar RS300 genoemd. Als ie bij de dynotest dat straks niet heeft haal ik het er wel weer af :P

Dimitri RS

de zwarte wielen en embleem zijn een geslaagde actie.

-jo-

Citaat van: TymenJ op 30 december, 2011, 17:35:44 PM

Ik heb hem ook maar RS300 genoemd. Als ie bij de dynotest dat straks niet heeft haal ik het er wel weer af :P

komt voor mekaar  8)

HaDries

Citaat van: -jo- op 30 december, 2011, 18:51:40 PM
Citaat van: TymenJ op 30 december, 2011, 17:35:44 PM

komt voor mekaar  8)

Die 300 moet zoals Jo al doet vermoeden niet zo'n probleem zijn

Maarten-Jan Mulder

Mooie subtiele verbeteringen, staat goed  8)

RikRace

Hoeveel bussen plastidip was je kwijt dan voor de wielen?
<>RenaultSport<>

TymenJ

Sorry voor de late reply RikRace, maar ik kwam uit op ongeveer 1,25 bus per velg.

Toch een leuk nieuwtje: mijn Megane GT is weer terug in de familie. Mijn broer (die ook nog eens naast me woont), heeft hem gekocht!  8)

Toch nog een foto dat ze samen op de oprit staan  ;D

Ik heb vandaag overigens ook eens mijn bandenspanning gecontroleerd; bleek dat ie voor op 2,0 - 2,1 bar stond en achter 1,9-2,0 bar. Dat is zelfs nog lager dan de aanbevolen "circuit bandenspanning" zoals in het boekje stond.. Heb ze maar op de snelwegstand gezet zoals in de deur is aangegeven, kijken wat het verschil is.

Marcel

Leuk dat je broer de auto heeft gekocht.
Lucht krimpt als de temperatuur daalt, dus nu het kouder is word je spanning lager plus dat je bandenspanning bij elke band langzaam afneemt, gaat het dus naar de winter toe dubbel zo hard met de dalende bandenspanning.

Maarten-Jan Mulder

Je rijdt niet hard genoeg, beetje blazen dan wordt die spanning vanzelf hoger  (roll) O:-)

Patrick RS

Leuk dat hij hem heeft gekocht. Wel jammer dat hij hem niet direct van jou heeft overgenomen met alle goodies zoals IC en DV.

En waarschijnlijk voor een beter prijs als bij de dealer.

Maar ja wel leuk dat hij binnen de familie blijft  :)