Festival Renault 21 & 22 Juli 2013 - Update ANNULERING 7 Januari 2013

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 05 november, 2011, 19:10:21 PM

henripals

Maarten-Jan ik heb een passagier mee. Wil je die even toevoegen in het lijstje? Naam Sandra Geerts.
2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

Maarten-Jan Mulder

Chris

Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je een reactie krijgt na betaling?! Ik ben niet zenuwachtig, maar gewoon benieuwd.  :P

@ Henri, had je mijn PM nog ontvangen?! Vind het "mijn berichten" deel hier erg onoverzichtelijk en kan het niet terug vinden...  :D

Patrick RS

henripals

Citaat van: Chris op 31 maart, 2012, 11:11:46 AM
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je een reactie krijgt na betaling?! Ik ben niet zenuwachtig, maar gewoon benieuwd.  :P

@ Henri, had je mijn PM nog ontvangen?! Vind het "mijn berichten" deel hier erg onoverzichtelijk en kan het niet terug vinden...  :D
hee een PM, ja dus lees hem net...
2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

Willeon de Zoete

Net aangemeld, dus ook aanwezig met een 5 GT turbo, zeer waarschijnlijk met de bordeaux rode.

En neef Arno van Nierop gaat ook mee met zijn 5 GT turbo.

-Renault 5 GT turbo verslaafd-

Arno16v

Inderdaad! Lijkt met leuk om een keer mee te maken! /worship
Ik vergis me nooit, behalve gisteren. Toen dacht ik dat ik me vergiste, maar dat was niet zo!

Maarten-Jan Mulder

Startpost bijgewerkt, heeft je 5 GTT nog een kleurtje Arno?

Willeon de Zoete

Doe maar rood zal hij zeggen..... ;D

Maar ik vind het toch meer Orange....  :D

Bjorn Scheltens

Zaterdag weer bij een vergadering over het festival geweest. Inschrijvingen beginnen nu op gang te komen. Op de vraag met hoeveel personen en auto's we uit Nederland komen hebben we het ambitieuze getal van 200 personen en 100 tot 150 auto's geroepen. Zou wel echt gaaf zijn als we met de CRS en RTC een groot aandeel daarin hebben  :D. Er worden veel activiteiten georganiseerd; show's met Jean Ragnotti, je kunt meerijden in een Megane RS op de kombaan, je kunt een Twizy winnen, een aantal coureurs zal aanwezig zijn (oa Alain Prost) en ook Laurens van den Acker de Nederlandse designdirecteur zal er zijn. Er wordt gefluisterd dat tijdens het weekend een studiemodel van de nieuwe Renault Alpine zal worden onthuld. Het Nederlandse organisatieteam, waar namens de CRS Siem Kroonenburg in deelneemt, staat onder leiding van Dave Vrijaldenhoven. Wordt vervolgd.

Bjørn Scheltens
Voorzitter Club Renault Sportives

Bjorn Scheltens

MJ,
Zou je de deelnemerslijst willen aanvullen met: Aart vd Giessen / Megane III RS( 51-KKN-6, Gris Cassiopee) en Cor Poelsma met, jawel, de 5 Alpine Turbo?
thnx

Maarten-Jan Mulder

Patrick RS

Citaat van: Bjorn Scheltens op 02 april, 2012, 00:19:42 AM
Zaterdag weer bij een vergadering over het festival geweest. Inschrijvingen beginnen nu op gang te komen. Op de vraag met hoeveel personen en auto's we uit Nederland komen hebben we het ambitieuze getal van 200 personen en 100 tot 150 auto's geroepen. Zou wel echt gaaf zijn als we met de CRS en RTC een groot aandeel daarin hebben  :D. Er worden veel activiteiten georganiseerd; show's met Jean Ragnotti, je kunt meerijden in een Megane RS op de kombaan, je kunt een Twizy winnen, een aantal coureurs zal aanwezig zijn (oa Alain Prost) en ook Laurens van den Acker de Nederlandse designdirecteur zal er zijn. Er wordt gefluisterd dat tijdens het weekend een studiemodel van de nieuwe Renault Alpine zal worden onthuld. Het Nederlandse organisatieteam, waar namens de CRS Siem Kroonenburg in deelneemt, staat onder leiding van Dave Vrijaldenhoven. Wordt vervolgd.

Bjørn Scheltens
Voorzitter Club Renault Sportives

Mooi om te lezen dit  ;D

Hopelijk is er snel meer duidelijkheid over het verblijf (overnachtingen) aldaar!

Willeon de Zoete

Het wordt al een aardige colonne zo!  /worship

Al iets bekend over overnachting of moet er zelf gezocht worden?

Patrick RS