Tiemens R26

Gestart door Tiemen, 16 maart, 2012, 18:03:22 PM

TymenJ

Citaat van: Tiemen op 13 april, 2012, 16:22:24 PM
Ze wilde me 13000 terug geven. Bizar weinig naar mijn mening.

Haha kwam goed uit dus;)

Op het meganesport forum is een groep bezig met voor een custom intake voor rs250, dus mocht je interesse hebben:p

Ik ga voor een K&N Apollo kit. Iemand in Maleisië had deze ook al op zijn 250 gemonteerd (past direct), en gaf op de dyno een verschil van 12-13whp met de originele airbox. Kost ook maar €150 8) . Was eerst van plan mijn BMC CDA te monteren zoals bij mijn vorige Megane II, maar is teveel werk bij de 250 (Plaatje)

Tiemen

Over de Apollo kit heb ik ook gelezen. Persoonlijk vind ik hem nogal klein kwa filter oppervlak. Zou proberen de BMC te gebruiken. Je hebt hem toch en batterij verplaatsen is niet zo'n moeilijke klus toch:p

Ga zeker nog een paar jaartjes genieën van de R26. Tegen die tijd eens kijken voor metallic gele rs265. Deze zijn echt P.O.R.NO:p

Tiemen

Update: vandaag mn intercooler binnen gehad ;D

wanneer de intercooler erop zit gaan we maar is voor een peekaakuurtje naar Henk

Marcel

Ik zou dat onderdeel helemaal niet in de Megane monteren maar gewoon op tafel laten staan....vind het best wel een mooi stukje vakmanschap  :)

Redacteur AM

Citaat van: Marcel op 11 mei, 2012, 21:12:12 PM
Ik zou dat onderdeel helemaal niet in de Megane monteren maar gewoon op tafel laten staan....vind het best wel een mooi stukje vakmanschap  :)

Vullen met water, design vochtverdamper!  :)

Martijn

aansluiten op je cv :p

Christiaan

Daar komt geen vakman aan te pas hoor, komt gewoon uit het verre oosten die handel ;)

Snel monteren dus, achter je bumper valt hij niet zo op :P

Tiemen

vandaag was(is) het heerlijk weer en was eindelijk weer is een Zaterdag vrij! Zodoende maar eens de intercooler erop gezet.

oude intercooler

sleutelen :D

oud vs nieuw

Nieuw

Op de laatste foto zie je ook goed waar de ITG kit zijn ademlucht vandaan haalt. Ik heb deze nog iets aangepast zodat het filter wat vrijer kan ademen.

Tiemen

Marcel

Daar pakt de motor zeker koude lucht.

Christiaan

Goed bezig Tiemen! Mooie mods zo en mooi filter, die zal wel een lekker geluidje geven!

Snel laten chippen, dan gaat hij echt goed van z'n plek ;D

Tiemen

Geeft een heerlijk geluidje! zal proberen binnenkort eens een filmpje ervan te maken. Geeft het alleen niet echt heel mooi weer denk ik.

Xabre

Ziet er veelbelovend uit. Ik neem aan dat je de software hier nog wel op moet laten aanpassen wil je hier het maximale uithalen? :)

Tiemen

zag dat ik een beetje achterloop met mn  updates hier,bij deze :P

nu met R26r spoiler

en nog een foto met de bumper en big size intercooler

ook heb ik MEGANE van de achterklep gehaald, stoorde ik me al tijden aan ::)

Citaat van: Xabre op 15 juni, 2012, 09:06:27 AM
Ziet er veelbelovend uit. Ik neem aan dat je de software hier nog wel op moet laten aanpassen wil je hier het maximale uithalen? :)

Om het maimale eruit te halen nog chippen. maar wacht nog daarmee tot ik het uitlaatsysteem ook heb aangepast.

Frantic Frans

lekker bezig!ziet er allemaal goed uit zeg! :P

grtn,Francis
ik ben een "MEGANE't "persoon

Maarten-Jan Mulder