Ik en mijn Twingo RS...

Gestart door MarcRS, 04 oktober, 2012, 13:28:33 PM

MarcRS

Hallo sportieve Renault rijders!

Ik ben Marc (bij de Twingoclub A men with a twingo), ik ben 38 en kom uit Huissen bij Arnhem.
In het dagelijkseleven ben ik internationaal chauffeur en heb één grote passie en dat is (op een verantwoorde manier) de grens opzoeken van alles wat wielen heeft...
Na diverse GTI's, R32's en een S3 heb ik begin 2012 de knoop doorgehakt en een nieuwe Twingo 1.2 gekocht, omdat ik hooguit 3500 km per jaar maak leek mij dat een financieel goede keuze.
Na 6 maanden had ik nog het idee dat ik in een brommobiel aan het toeren was en heb toen besloten dat er een beetje meer power moest komen.
En afgelopen vrijdag heb ik mijn Twingootje bij de dealer neergezet en ben toen in een Twingo RS naar huis gegaan.

Gezien ik al vaker op het circuit heb gereden en van John Gordini hoorde dat ze naar Assen waren geweest voor een dagje rijden op het circuit heb ik besloten om zodra ik een RSje zou kopen ik ook lid wilde worden van de CRS, en dat is inmiddels gebeurt.

Ik zal zodra ik thuis ben een paar foto's posten van het rode duiveltje.

Gr. Marc
Don't step on the gas unless you really mean it....

Maarten-Jan Mulder

Welkom Marc en super dat je lid geworden bent  8)
Volgend jaar ook aanwezig op de circuitdag? De Twingo RS'jes worden nog populair  ;D

Roald

Welkom bij de CRS, leuk ding zo'n Twingo RS lekker ouderwets klein toeren monstertje we wachten de foto's af  :)
Anything worth doing is worth doing right

MarcRS

Dank jullie wel voor het welkom heten!

Ik ben met de Audi regelmatig achtervolgd door zo'n verdraaide Twingo, dit is mede ook de reden dat ik voor een Twingootje heb gekozen.
Lekker klein en wendbaar en precies te zetten in de bochten heb ik al gemerkt dus ik zeg: alle ingredienten voor veel rijplezier zijn aanwezig!!!

En ik ben zeker van de partij als er weer een circuitdag is.

Bij deze even een paar foto's zodat jullie een beetje een idee hebben over welke auto het gaat

Maarten-Jan Mulder

John

Ha die Marc, ook welkom hier namens mij. En we kennen elkaar natuurlijk al van de Twingoclub.  ;)

Lesley

Halo Marc, welkom hier! Mooie wheelz! De kleur laat hem optisch al lekker knallen. /worship

dennis rs

Het blijve leuke dingen die twingos!!ziet er goed uit

Dimitri RS

Rammillius

Wannabe RS´er die het moet doen met een GT.

ReinRacer

Van Harte Welkom hier bij de CRS-club beste Marc, leuk dat je erbij bent,
wij kennen elkaar al van de Twingo Club.

vr. groeten van Rein.

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Arnold Naber

MarcRS

Ik dacht de RS wel naar mijn zin was en helemaal origineel zou blijven maar het begon toch te kriebelen.... Hier een paar kleine update's.

De mistlampen geel gemaakt en de bumper zwart...

Een engels achterlicht er ingezet...

Een diffuser geplaatst...

En een setje andere veertjes er onder...

Hier van voor het verlagen...

En hier zoals hij er nu bijstaat...

MarcRS

Bedankt voor de leuke reacties overigens!

John

Mooie updates Marc. Vooral de diffuser doet me kwijlen.  ;D