Binnenkort in Autoweek

Gestart door Laantje, 13 oktober, 2013, 12:54:46 PM

Laantje

Deze week naar Autoweek geweest en een leuke middag gehad! Leuk om eens achter de schermen te kijken, en jeetje wat gaat dat blok tekeer bij 7500 toeren! Hieronder een aantal foto's. De Gordini had 204.3 PK, dus ruim 3 pk meer. Het koppel was gestegen van 215 naar 224. Erg mooie waardes dus. Je kan ook goed zien in de  grafiek dat hij bij 4500 toeren nog een extra boost krijgt. Wanneer het in de Autoweek komt en wanneer het filmpje komt op internet ga ik nog horen!

Dit wordt 300+ auto

Maarten-Jan Mulder

Dit is het op de rollenbank stukje? Erg mooi verloop zowel kwa koppel als vermogen in elk geval  /worship

Laantje

Ja, klopt is voor op de rollenbank. Leuke dag gehad! Motor loopt mooi!

Maarten-Jan Mulder

Er was ook genoeg leuk ander speelgoed zo te zien  (roll)

Marcel

Als ik het goed begrijp heb je ook iets laten veranderen aan de motor van de clio ?

Laantje

Nee, niks laten veranderen. Vergeleken met de waardes die zijn opgegeven vanuit de fabriek.

Marcel

Citaat van: Laantje op 13 oktober, 2013, 16:47:55 PM
Nee, niks laten veranderen. Vergeleken met de waardes die zijn opgegeven vanuit de fabriek.
Dat is wel mooi dat er meer uitkomt dan opgegeven  8)

sitechris

Gaaf hoor! En mooie vermogenskromme :)
Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl

3SRS182

Leuk ben benieuwd naar het filmpje !

Dimitri RS

Hoop dat ze wel vlot zijn.

een test waarbij ik heel toevallig aanwezig was kwam 6 maanden na opname op autoweek.nl

moet de pret niet drukken maar soms kun je niet wachten.

Patrick RS

Laantje

Ach ja, het zit er aan te komen... Ze nemen een heel aantal filmpjes op in een paar dagen tijd. We zullen zien!

Marcus

Nette waardes.
Ben benieuwd naar het filmpje.

Dimitri RS

Noble gezien -84 pk (moment opname)

Marcel

In een van de autoweek's werd ook nog een blauwe Clio II RS phase 2 getest, die was 19 pk (150 ipv 169 pk) kwijt, later bleek dat de lambdasonde en de luchtmassameter slecht werkten.