VROEMDAG 2013 Gehandicapte kinderen circuit Zolder (Belg.)

Gestart door Marcel, 22 oktober, 2013, 12:35:43 PM

Marcel

Laurenz.B

Mijn foto's komen morgen ;)
Maar was in ieder geval een echt toffe dag voor de kinderen, ze hebben er echt van genoten (en ik ook natuurlijk 8))
Behalve een hoop Honda Civic marginalen verliep alles goed :D

renault clio '91 1.8 16V restauratieproject

henri5gt

hier hetzelfde, heb het prima naar mijn zin gehad, zeker voor herhaling vatbaar. prachtig weer, leuke sfeer met de kinderen, en ook nog weer eens heerlijk gereden...
op zich heb ik maar 3 foto's gemaakt, waaronder eentje van mijn eigen GT, de andere 2 zijn niet eens Renault gerelateerd, dus of daar nou iemand op zit te wachten...  :-\

LOL en vergeet die Bende Malloten op Wielen niet Laurenz..  ::)
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Laurenz.B

Tuurlijk niet ;)
Over wielen gesproken, was ik toch ff blij dat je een krik bij had 8)
Nogmaals bedankt ervoor :D

Heb trouwens ook nog wat pics van jou (nja, van iedereen eigenlijk.....zelfs pics van mn eigen clio op het circuit.....en ik die de foto maakt ??? )

-jo-

uitzonderlijke dag, wat een weer !

De organisatie was wel heel correct, er zijn een paar cowboys (terecht) afgehaald.

Laurenz.B

De rest van de foto's komt straks (heb ik wat meer tijd)
Hier is er al eentje, en 1 ding is zeker:
Rein neemt de Vroemdag Bloedserieus

Benjie

Het was echt een geslaagde dag, echt goed geamuseerd. Heb redelijk veel film materiaal, zal eens kijken dat ik het van de week hier kan op zetten.

Iemand het mail adres van de persoon met de witte clio rs met carbone dak? Heb een mooie fotto gevonden met onze twee clio's in actie.

We staan ook al in de krant vandaag http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLDNE_20131023_001&pid=2876987

Benjie

MarcRS

Mooie foto!

Het was zeker een leuke dag, ik heb veel gelukkige gezichten gezien en zelf ook genoten van die gelukkige mensen, het rijden en het heerlijke weer.

Ik ben benieuwd naar de foto's en de filmpjes.
Don't step on the gas unless you really mean it....

fonne

Ja het was een leuke en leerzaam dag voor mij en weet er iemand waar ik de foto's kan vinden van de fotografen die op de baan stonden ?

Laurenz.B

Benjie, was jij het die achter pa zat aan te jagen toen die met met mijn Clio reed tijdens de 2de sessie? Pa kon een witte Clio RS lang voor blijven totdat een flesje water uit het deurvak viel bij het opkomen van het rechte stuk en hij even moest minderen om dat op te rapen.

John

Leuke verslagen en mooie foto's, smaakt naar meer. En goed om te lezen dat jullie en de kinderen een leuke dag hebben gehad.

Ps: Wat voor een rare fratsen hadden degene die er af gehaald zijn uitgehaald? Ben wel benieuwd eigenlijk.

ReinRacer

Het was een bijzonder leuke VROEMDAG voor de gehandicapte en mindervalide kinderen, leuke dag tesamen met de deelnemende CRS clubleden, het was stralend mooi weer, lekker gereden en genoten met de kinderen.
Aan het eind van de dag: een warme rijder, warme banden en remmen, en nog een klein beetje benzine over...maar de kinderen hadden genoten, een bijzonder leuke dag voor het goede doel!

In de middagsessie was er een ventje wat graag nog een keer mee wou, hij zei: "gij rijdt goed en hard en komt uit Holland, dat vind ik plezant" ..wel leuk, ik heb hem na afloop de stapel glossy kaarten van de Clio IV RS/Clio CUP maar meegegeven, voor zijn vriendjes...

Ik hoop dat jullie er allemaal volgend jaar weer bij zijn, en nogmaals erg bedankt voor de leuke dag, ook namens de gehandicapte en minder valide kinderen, zij hadden de dag van hun leven!

vr. groeten van Rein.

Met dank aan Team HD Ready voor de super fraaie foto's.
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Marcel

Dat was lang geleden Henri dat de yokohama's onder de 5 zaten !!

henri5gt

Citaat van: Marcel op 23 oktober, 2013, 20:32:22 PM
Dat was lang geleden Henri dat de yokohama's onder de 5 zaten !!
dat valt op zich nog wel mee hoor, die yokohama's zijn er vorig jaar pas onderuit gekomen, toen ik eindelijk besloot om de GT weer te gaan gebruiken, en die witte phase 2 velgen van banden had voorzien..  :P

maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, en ja dan is het inderdaad wel 'n behoorlijke tijd geleden ja, denk dat de laatste keer dat ik echt gebruik van de Yoko's heb moeten maken, er nog BW's werden gehouden...

@John: 'n paar rijders werden van de baan gehaald wegens ontoelaatbaar gedrag (of zoiets).. andere auto's opdrukken, inhalen waar het niet kan, sommige schijnen regelmatig met hun lichten geknipperd te hebben omdat ze de auto voor hun niet voorbij konden komen.. heb daar zelf persoonlijk geen last van gehad, ik ging uit mezelf al op tijd opzij als ik 'n snellere auto in mijn spiegel zag..
heb ook best wel regelmatig 'n takelauto voorbij zien komen om 'n pechgeval van de baan te halen. zover ik weet was er maar èèn auto die schade had gereden (was wel 'n Honda, dus dat verklaart een hoop..)
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!