19 Januari 2014: Algemene Ledenvergadering & Nieuwjaarsmeeting

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 09 december, 2013, 07:59:42 AM

Maarten-Jan Mulder

NIEUWJAARSRECEPTIE
ALGEMENE LEDENVERGADERING
19 januari Kampen

Het is la jaren traditie. De nieuwjaarsreceptie die gevolgd wordt door de ledenvergadering.
Het bestuur organiseert deze activiteiten dit jaar bij Renaultdealer van Kesteren in Kampen.
Aanvang van de receptie is 13 uur. Tijdens de receptie worden de kampioenen van de Alpine Rally 2013 gehuldigd.
Aansluiten start om 15 uur de algemene ledenvergadering. Het bestuur komt met verrassende plannen voor 2014 dus dat beloofd een levendige vergadering te worden.

Voor beide activiteiten hoeft niet ingeschreven te worden en er zijn geen kosten aan verbonden.

larsdijkstra

ReinRacer

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Marcel

henripals

2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

ReinRacer

Niet meer centraal in het land, zoals het de voorgaande jaren was, helaas steeds verder weg.......ik vermoed bij
Renault dealer van Kesteren te Kampen.

vr. groeten van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Maarten-Jan Mulder

Dat klopt Rein, en niet lullig bedoeld jongens maar kom op zeg, Kampen ligt toch wel iets centraler dan Gorinchem (de zuidpool voor sommige mensen  ;) ). Niet dat ik Gorinchem een probleem vind hoor, in Nederland hebben we niet echt afstanden, files voorbehouden kun je zo'n beetje van Noord naar Zuid in 3 uur en van oost naar west in de helft dus waar hebben we het over ;)

John

Kampen ligt niet centraler dan Gorinchem, beide niet echt centraal. Apeldoorn ligt centraler maar waar moet je het dan organiseren?  ;D

Maar uh, vorig jaar waren de zuidelijke landgenoten beter af en nu de noordelijke landgenoten. Ik zie geen probleem.  ;) En zelf heb ik er al helemaal geen probleem mee.

Ps: Ik ben er dus ook bij.

sitechris

Om 1430 start fc utrecht - feyenoord. Ik ben er dus niet bij.
Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Marcel

Marcel

Citaat van: John op 09 december, 2013, 19:10:48 PM
Maar uh, vorig jaar waren de zuidelijke landgenoten beter af en nu de noordelijke landgenoten. Ik zie geen probleem.  ;) En zelf heb ik er al helemaal geen probleem mee.
Tja, daar zit wat in.

Xabre

Citaat van: sitechris op 09 december, 2013, 19:44:29 PM
Om 1430 start fc utrecht - feyenoord. Ik ben er dus niet bij.
bang dat hooligans de ALV gaan verstoren :P :P :P

sitechris

Moeten ze wel eerst een Renault Sport /worship kopen natuurlijk
Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl

teupie

Hardstikke mooie locatie in Kampen. Als echte Renault liefhebber lig je toch niet wakker van een uurtje verder rijden voor een leuke middag/avond?

ReinRacer

Geen probleem, ik ben erbij (zoals elk jaar, waar dan ook...)

vr. groeten van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!