DaveR, ook even voorstellen, nu met Megane III RS

Gestart door DaveR, 21 mei, 2013, 18:53:48 PM

DaveR

Dank je allemaal ben er erg tevreden over en over de winterbanden tot nu ben ik voorlopig ook tevreden, Nog even afwachten wat het bij  sneeuw gaat zijn.
@ Dennis RS de stoelen zitten echt goed ook op lange ritten eens je de juiste stand gevonden hebt  :)

dennis rs

Ja dat geloof ik graag!!! Er staat nu ook een setje op marktplaats maar beetje te duur haha.

DaveR

Sinds dit weekend zit er een BMC luchtfilter, Miltek downpipe en aangepaste demper onder, met dank aan Dixie. De wagen klinkt echt geweldig nu. Die plof(jes) bij gas los, echt verslavend. Bij constante snelheid is hij stil maar bij gas geven geweldig.

Nickymeister

Kiek um Goan

DaveR

AFR- meter  van PLX  en turbodrukmeter EVO-premium van Prosport geplaatst.

Bij de turbodrukmeter kan je instellen dat er een meldng gegeven wordt indien je om 1 of andere reden een te hoge druk opbouwt. verder kan je de verlichting mee laten dimmen en de lichtintensiteit bij dag of nacht instellen alsook de kleur aanpassen (wit, blauw, rood of groen)

De AFR kan je de weergave instellen in lambdawaarde, of AFR van Benzine, Lpg, diesel,..., verder kan je ook een melding laten geven boven en/of onder een bepaalde waarde.

Marcel

Best nuttig als je die 2 waarde's extra kan zien.

DaveR

Enige nadeel is dat je dan telkens de instellingen weer moet veranderen, met een ander schermpje erbij  zou het wss wel kunnen om deze altijd te laten zien, er zijn ook schermpjes waarbij de effectieve display groter is en er 4 verschillende meters aangesloten kunnen worden, mss dat dit een oplossing kan zijn om de waardes gelijk te tonen.

Maarten-Jan Mulder

DaveR

Dank je, turbodrukmeter heeft het ondertss al begeven, vaak valt de helft van het scherm uit.

Verder heb ik de wagen gisteren volledig laten behandelen met beschermlaag en Megane verwijderd achteraan.
Is n u echt bling bling, heeft nu een echte wet look
Voor

Na

Marcel

Die letters zijn eenvoudig te verwijderen inderdaad, bij onze megane zijn de letters dci ook foetsie  ;)

sitechris

Ideetje om de logootjes zwart te plastidippen?
Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl

John

Mooier zo Dave. Bij mijn RS zijn de letters Twingo ook verwijderd van de achterklep. Er wordt me vaak verteld dat ze mijn Clio RS mooi vinden.  ;D Bij jou zullen ze die fout niet gauw maken denk ik.

DaveR

Ik was eerder aan het denken aan gele carbon, weet alleen nog niet of ik dat dan ga laten wrappen of de logo's volledig uit carbon laat maken.

DaveR

Ik heb anders in het begin toen ik hem had wegval een keer te horen gekregen dat ik een mooie clio had. Lijkt wel of Veel mensen denken dat de clio als enige in RS is uitgebracht. Andere vraag die in ooit kreeg of ik die bodykit zelf gemaakt had, lol.

Maarten-Jan Mulder