30 Jaar 5 Turbo

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 02 februari, 2011, 19:20:31 PM

Maarten-Jan Mulder

Naast de club bestaat ook de 5 Turbo dit jaar 30 jaar  8)

Ik stel voor 1 per clublid  ;)

Marcel

Een aantal foto's heb ik verlopen zaterdag al gezien.....volgens Jan Mulder zijn er bijna geen andere clubauto's  :D

Maarten-Jan Mulder

jochem de haas

En word daar nog wat mee gedaan, dat iemand weet ?
Een evenement oid ?

Maarten-Jan Mulder

Volgens mij niet maar het is natuurlijk wel een idee om daar wat mee te doen. Bijvoorbeeld in combinatie met het evenement op Lelystad (voor in mei  ;)) ter ere van 30 jaar CRS. Je zou Tijmen kunnen vragen? Ik wil het ook wel vragen, zeg het maar  ;)

Maarten-Jan Mulder

Marcel

Die meeting was toch eerst achterin mei gepland  :-*

Die 2 filmpjes, hoe vaak heeft Mulder senior die al gezien ?

Maarten-Jan Mulder

Op dit moment staat de teller op nul, maar dat gaat nog veranderen  ;) :D

jochem de haas

Ha op dat circuit ben ik ook nog geweest ....( helaas niet ten tijde van dat evenement, maar tijdens een alpine evenement)
Naja langs de zijlijn gestaan ..al zijn er wel een paar crsers die daadwerkelijk met hun auto daar hebben gereden.....blauwe 5 alpine turbo en een blauwe r26r .. ;D

jochem de haas

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 03 februari, 2011, 13:31:37 PM
Volgens mij niet maar het is natuurlijk wel een idee om daar wat mee te doen. Bijvoorbeeld in combinatie met het evenement op Lelystad (voor in mei  ;)) ter ere van 30 jaar CRS. Je zou Tijmen kunnen vragen? Ik wil het ook wel vragen, zeg het maar  ;)

Euh ja dat kan zoiezo, maar vroeg het ook in het algemeen in europa

antoine

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 03 februari, 2011, 13:31:37 PM

Doe dan meteen 20 jaar Renault clio  :)

Maarten-Jan Mulder

Die is ook 20 jaar inderdaad ja! @Jochem, vast wel maar ik weet er geen  :-[