Even voorstellen: John en z'n Gordini

Gestart door John, 18 juli, 2012, 16:31:22 PM

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel

Op de ideale lijn is het altijd schoon john......

ReinRacer

#136
Citaat van: Marcel op 24 juli, 2014, 20:52:24 PM
Op de ideale lijn is het altijd schoon john......
Makkelijk gezegd....Ik was er ook samen met John die DFF Trackday op het circuit van Zandvoort, vergelijk het maar met een echte 24-uurs race, je moet dan elke ronde heel vaak naar rechts (Blauwe vlaggen) om de snellere racers, Sakers, Aston-Martins, Lamborghinis, BMW M3's, Porsches, Radicals & Caterhams en Hansen GTR  etc. voorbij te laten, en als je banden al vrij warm zijn, dan "picken deze zeer gemakkelijk de zeer hete rubberen marbles" op...en branden in!

vr. Groeten van Rein(Racer)





CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

John

Citaat van: Marcel op 24 juli, 2014, 20:52:24 PM
Op de ideale lijn is het altijd schoon john......
Ja lekker, rij je op de ideale lijn met je Twingo komt er weer een Saker voorbij waardoor je bekogeld werd met stukken rubber. Leken wel hagelbuien. Ik ben langer bezig geweest om de stukken rubber van de lak af te halen en poetsen dan het schoon maken van de banden. En Rein kan er ook over mee praten. Het was echt niet normaal en daardoor kwam het dus ook op de ideale lijn terecht.

Dimitri RS

Citaat van: John op 24 juli, 2014, 21:36:15 PM
Citaat van: Marcel op 24 juli, 2014, 20:52:24 PM
Op de ideale lijn is het altijd schoon john......
Ja lekker, rij je op de ideale lijn met je Twingo komt er weer een Saker voorbij waardoor je bekogeld werd met stukken rubber. Leken wel hagelbuien. Ik ben langer bezig geweest om de stukken rubber van de lak af te halen en poetsen dan het schoon maken van de banden. En Rein kan er ook over mee praten. Het was echt niet normaal en daardoor kwam het dus ook op de ideale lijn terecht.

stof om over na te denken > denk ik voor de organisatie of kan deze opmerking niet.
als je iedere keer van de lijn moet afwijken laat dan maar.

Maarten-Jan Mulder

Waarom zou je van je ideale lijn afwijken? Degene die sneller is heeft de verantwoordelijkheid om er veilig voorbij te komen, tenminste dat is de normale gang van zaken met vrijrijden.

Redacteur AM

Citaat van: John op 24 juli, 2014, 21:36:15 PM
Citaat van: Marcel op 24 juli, 2014, 20:52:24 PM
Op de ideale lijn is het altijd schoon john......
Ja lekker, rij je op de ideale lijn met je Twingo komt er weer een Saker voorbij waardoor je bekogeld werd met stukken rubber. Leken wel hagelbuien. Ik ben langer bezig geweest om de stukken rubber van de lak af te halen en poetsen dan het schoon maken van de banden. En Rein kan er ook over mee praten. Het was echt niet normaal en daardoor kwam het dus ook op de ideale lijn terecht.

Dat is het probleem/gevaar met auto's met zo'n groot snelheidsverschil op de baan.... Nog een reden om het bij de CRS Hogere RijvaardigheidsDag of bijvoorbeeld de Journées Passion van Renault Sport zèlf te houden....

John

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 25 juli, 2014, 15:07:06 PM
Waarom zou je van je ideale lijn afwijken? Degene die sneller is heeft de verantwoordelijkheid om er veilig voorbij te komen, tenminste dat is de normale gang van zaken met vrijrijden.
Ik week ook niet van m'n lijn af, dat deden de snellere auto's. Die reden dan over het "vuile" gedeelte waardoor ik alsnog bekogeld werd door stukken rubber.

John

Citaat van: Redacteur AM op 25 juli, 2014, 18:26:56 PM
Dat is het probleem/gevaar met auto's met zo'n groot snelheidsverschil op de baan.... Nog een reden om het bij de CRS Hogere RijvaardigheidsDag of bijvoorbeeld de Journées Passion van Renault Sport zèlf te houden....
Ik ga nog wel mee doen aan een trackday van DF maar dan alleen "streetlegal". Dan heb je die enorme snelheidsverschillen niet.

Ik wil ook nog een keer mee doen aan dat Journées Passion van Renault Sport. Alleen gooide dit jaar dat hartinfarct roet in het eten. Daarbij heb ik geprobeerd om te begrijpen hoe dat werkt op de site van die lui maar die verrekte Fransen vertikken het om naast de Franse versie ook een Engelse versie van die site te maken. Althans, ik kan hem niet vinden. En ik spreek geen woord Frans. Nou ja, één woord dan. Merde.  ;D

Redacteur AM

Citaat van: John op 25 juli, 2014, 19:34:31 PM

Ik wil ook nog een keer mee doen aan dat Journées Passion van Renault Sport. Alleen gooide dit jaar dat hartinfarct roet in het eten. Daarbij heb ik geprobeerd om te begrijpen hoe dat werkt op de site van die lui maar die verrekte Fransen vertikken het om naast de Franse versie ook een Engelse versie van die site te maken. Althans, ik kan hem niet vinden. En ik spreek geen woord Frans. Nou ja, één woord dan. Merde.  ;D

Met Renault erbij spreek je al 2 woorden Frans, dus da's een goede start! Het inschrijven voor de JPRS kan sinds dit jaar ook in het Engels, dus hopelijk kan je er volgend jaar wel bij zijn, in goede gezondheid!

Marcel

Het vrij rijden op circuit zolder is ook goed te doen, meestal ook gelijkwaardige auto's op de baan en niet zo veel 100 % race kanonnen.

John

#145
Afgelopen week even een nieuw bandje om een Gordini velg die ik over had gelegd. Nu heb ik dus een volwaardig reservewiel ipv een thuiskomertje.  :)


Marcel


John

Ja inderdaad, moet ik nog even regelen.  :)

ReinRacer

#148
Mooi beste John, toch een 17 inch geworden..past mooi op je fraaie blauwe lichtmetalen Gordini velg
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

John

Citaat van: ReinRacer op 08 maart, 2015, 10:32:43 AM
Mooi beste John, toch een 17 inch geworden..past mooi op je fraaie blauwe lichtmetalen Gordini velg
Dat was de bedoeling ook.  ;D