Woensdag 19 Oktober - Hogere Rijvaardigheids Dag (HRD) circuit Assen

Gestart door Marcel, 26 december, 2015, 11:14:46 AM

Maarten-Jan Mulder

Je bent nog steeds van harte welkom  ;D ook met een BMW, mag je weer leuk met een 19 spelen  ;)

GeorgesMp

Cool! Mss da'k de 19 deze keer kan volgen: m'n zwalpende olietanker staat nu op een Bilstein schroefset ;-)

Marcel

Set intermediate banden onder de beemer en je bent sneller dan de 19  (denk ik ).

Maarten-Jan Mulder

Bilstein zal al een leuk stukje schelen  /worship B8? setje goede banden er onder en dan komt het wel goed ja  ::)

GeorgesMp

Bilstein B16  ;) ... super tevreden van.
Intermediates leg ik er niet op: ik moet m'n originele Bridgestone Potenza runflats nog oprijden en daar is Assen perfect voor. Dan kunnen er eindelijk weer gewone (non-runflats) high performance straatbanden op.
'k Kijk ernaar uit om jullie allemaal weer met jullie knappe Renaults te zien.
Nu verlofaanvraag ingeven en betaling regelen hihi.

Maarten-Jan Mulder

Dat is wel echt mooi spul  ;D
Michelin Pilot Super Sport, echte aanrader, ook lange levensduur voor een UHP band, onder de GT van mijn vader (ook +400 Nm) zitten ze er inmiddels 30k onder en zijn nu voor aan vervanging toe (achter nog 5,5 mm, zal bij jou harder gaan ivm RWD).

hehe, nog even geduld  ;D

Laantje

ReinRacer

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Marcel

Leroy

Zoals eerder aangegeven ben ik er ook weer bij, nu ook daadwerkelijk ingeschreven en betaald.

Maarten-Jan Mulder

Mooi, heb de startpost bijgewerkt met alle deelnemers tot nu toe, we zitten al op 14 deelnemers  8)

Manie

Citaat van: GeorgesMp op 29 maart, 2016, 14:24:28 PM
Bilstein B16  ;) ... super tevreden van.
Intermediates leg ik er niet op: ik moet m'n originele Bridgestone Potenza runflats nog oprijden en daar is Assen perfect voor. Dan kunnen er eindelijk weer gewone (non-runflats) high performance straatbanden op.
'k Kijk ernaar uit om jullie allemaal weer met jullie knappe Renaults te zien.
Nu verlofaanvraag ingeven en betaling regelen hihi.

Beste Georges, we hebben elkaar twee jaar geleden getroffen en toen kon ging je al zeer snel rond! Ik ben inmiddels 'gedowngrade' van een 3RS naar een 2RS dus ik ben benieuwd of ik je nog bij kan houden!

Ik hoop ook aanwezig te zijn

Willeon de Zoete

Dit jaar uiteraard weer aanwezig! Vorig jaar met een rode 5 GT turbo phase 1. Dit jaar met deze gele rakker! Aan de auto zal het niet liggen.. 8)
Ik heb er nu al zin in! :)

-Renault 5 GT turbo verslaafd-

Marcel

Willeon de Zoete

-Renault 5 GT turbo verslaafd-