Woensdag 19 Oktober - Hogere Rijvaardigheids Dag (HRD) circuit Assen

Gestart door Marcel, 26 december, 2015, 11:14:46 AM

Maarten-Jan Mulder

la_fusion

Ik ontwikkel software en ben nu gedetacheerd bij TomTom, we hebben tegen die tijd een belangrijke release staan waarbij support nodig is. Grote kans dat het allemaal goed gaat en dat ik gewoon mee kan doen maar goed dat is helaas nog niet op voorhand te zeggen.

StefanLust

Ook ingeschreven met de clio 2rs ph1.

Klopt ook dat er een bijrijder mee kan?

John

Die kan alleen met een instructeur mee rijden. Het is niet toegestaan om zelf iemand mee te nemen op het circuit.

Maarten-Jan Mulder

Citaat van: la_fusion op 18 september, 2016, 19:37:26 PM
Ik ontwikkel software en ben nu gedetacheerd bij TomTom, we hebben tegen die tijd een belangrijke release staan waarbij support nodig is. Grote kans dat het allemaal goed gaat en dat ik gewoon mee kan doen maar goed dat is helaas nog niet op voorhand te zeggen.
Aha, dat is wel lastig ja. Andere kant, zo lang de nieuwe afrit naar het TT circuit er op staat moet het goed gaan  :P ;)

We hebben er weer een lading inschrijvingen bij:
Update:
Leroy - Twingo 1.5 DCi
Thomas - Megane R26
Steven - Clio 3 R.S. Gordini
Ronald - Clio 2 1.6 16V
Marcel - Clio 2 R.S. 182
Ton - Megane R.S. Trophy.R
Marvin - Megane Estate GT
Guido - Clio 2 R.S. 182
John - Twingo R.S. Gordini
Rein - Clio 4 R.S. Cup
Louis - Clio 4 R.S.
Rene - 5 GTE
Maarten Jan - R19
Jan - 5 Alpine Turbo Coupe
Willeon - 5 GT Turbo kanarie FERRARI geel
Georges - BMW 125d
Heine - R5 2.0 R.S.
Daniel - Twingo R.S. Cup
Andreas - R5 GTT
Joerg - R5 GTT Coupe
Gerard - Alfa 75 T.S.
Michael - Clio 3 R.S.
Bernard - Alfa 33
Carsten - Twingo R.S. Cup
Peter - 5 GTE
Patrick - Toyota Supra
Wilfred - Porsche 944
Michael - Megane 2 R.S. F1 Team
Stefan - Clio 2 R.S.
Michel - Clio 2 R.S. phase II

Marcel

StefanLust

Met een instructeur meerijden moet hij zich daarvoor opgeven?
Het is nog druk haha ook met niet Renaults  :P?

Maarten-Jan Mulder

Op de dag zelf kan dat aangegeven worden, in principe vooraf (s'ochtends) maar bij de meeste instructeurs kun je s'middags ook zonder vooraf aangeven gewoon instappen om mee te rijden na  even overleg. Idd ook aardig wat vreemde merken elk jaar  ::)

Leroy

Maarten-Jan Mulder

Ja die meneer doet elk jaar mee, echt aardig, komt uit Duitsland. Heeft volgens mij aardig wat leuke auto's, hij is al eens met een focus R.S. geweest, ook een aantal maal met een - motorisch heftig gemodificeerde - Clio V6 met 300+ pk.

Renault Actueel

Michael Verheijen

Citaat van: ClubRenault op 20 september, 2016, 19:12:47 PM
Is er nog plek voor een Twingo GT?  :)

Nee, want de eigenaar moet foto's maken...  :P :P :P hahaha Dat ging vorig jaar namelijk erg goed. /worship

Renault Actueel

Hahaha  ;D Ik denk dat het tijd wordt voor een actioncam in de auto. :)

Michael Verheijen

Dat zou een goed idee zijn. Ik meen dat Ruud een GoPro aan z'n auto gehangen heeft vorig jaar (of twee jaar geleden). Dat is erg gaaf! Leuke video ook...  :D

la_fusion

Jups, op zich leuk maar wil je er echt iets leuks van maken(kort interessant filmpje) zul je meerdere camera's moeten hebben of steeds de camera verhangen natuurlijk en daarna van alle 'actie' een mooie compilatie maken. Krijg je direct het volgende probleem.. wat is actie.. is dat snel rijden, inhalen, etc etc.. over het algemeen is het allemaal niet zo spannend. Aangezien ik zelf toch niet echt de moeite neem voor bewerking bespaar ik mij die moeite :P