Hogere rijvaardigheids dag woensdag 4 oktober 2017

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 06 oktober, 2017, 08:01:16 AM

Maarten-Jan Mulder

Het was weer een zeer geslaagde dag, met een mooie opkomst, alles liep op rolletjes en dit jaar heel weinig gekke dingen.
Ook het weer deed zijn best in de zin dat het tot vijf uur droog is gebleven, wel veel bewolking en een koude harde wind.
Ik heb zelf nog twee studenten rond gereden (in de 5AT) v/d TT academy die even kwamen kijken, leuk dat er nog steeds interesse is onder jongeren
voor racerij en ook oudere auto's  8)

Dinsdag werd er al genoeg voorbereid  ;)

Alle 4 maar mee nemen?  ;)

Vroege vogels (kwart over 8  ;D )

De clio V6 Trophy achter een Clio V6

De cursus "hoe kun je het beste spaghetti koken"  ;)

Om vijf voor vijf nog de linker voorband v/d vijf afgeschreven  :( ventiel overleden en dus in 1 keer leeg gelopen, band snel stuk.
We kunnen wel zeggen dat we een wiel op het circuit gewisseld hebben  ::)

la_fusion

Was inderdaad weer een geslaagde dag heren! Ik zag een aantal keer een fotograaf aan het werk.. is dat weer zoals een aantal jaar geleden een 'professional' of een enthousiast clublid?

Een van de opvallendste dingen vond ik overigens dat de speech van Bjorn verrassend kort was  :D

Rolf

Ik heb ook een fotograaf gespot en ook even gesproken, maar vergeten zn naam te vragen.

De foto die hier gemaakt wordt, zou ik wel graag willen hebben:

Rolf

Ik vond het weer een hele geslaagde dag! Ik heb me weer prima vermaakt met mn 205!  8))
Het zeker een uniek evenement qua concept!  /worship (low risk, respect-vol rijden, goed georganiseer en gezellig) Er in houden zou ik zeggen...

Verder heb ik nog een aantal foto's gekregen van Alwin van de Ford club.

Hier een subset. Hij had ze naar meerdere mensen verstuurd begreep ik.

Maarten-Jan Mulder

Gaan we er zeker in houden Rolf, erg mooie foto's van Alwin btw  8)

Roald

Anything worth doing is worth doing right

Marcel

Roald

Anything worth doing is worth doing right

Marcel

Leroy

Maarten-Jan Mulder

Beelden altijd mooi  :) zie mezelf nog op 1:20:35  ;D

Rolf

StefanLust

Wat was dit een mooie maar vooral gezellige dag!!
Zelf heb ik geen foto's gemaakt maar ben ik wel benieuwd naar de foto's van de fotograaf en anderen natuurlijk.

peternofx

Beetje late reactie maar het was eindelijk weer een geslaagde dag met iets minder pech dan de vorige jaren. ;)
Organisatie bedankt!

Hierbij nog het filmpje waarbij je op 3:25 kan zien wat er gebeurd als je achter rem blijft hangen: ???

Maarten-Jan Mulder

Mooi filmpje en Dirk ging inderdaad mooi achterstevoren, gelukkig allemaal goed gegaan  ;D