5 Juli 2020 Grasveld meeting.

Gestart door Marcel, 10 mei, 2020, 16:46:37 PM

Marcel

Verdere info volgt.

Patrick RS

Wel tof dat er iets komt... Al1 precies op de dag van de 1e F1 race  :-\ ;D

larsdijkstra

Leuk! Hopen dat t door kan gaan tegen die tijd. Wel zelfde datum als de GT Turbo meeting zag ik..?

Chris

De #DGTTO meeting is geannuleerd en dit blijft ook zo.  :(

larsdijkstra

ah das jammer... ivm de huidige ontwikkelingen? is deze grasveld meeting dan wel handig/juist?

Chris

Team #DGTTO gaat in 2021 weer los.

Het bestuur van andere clubs moet voor zichzelf maar bepalen wat verstandig is.

Het is een raar jaar.

Maarten-Jan Mulder

Citaat van: larsdijkstra op 11 mei, 2020, 14:34:13 PM
ah das jammer... ivm de huidige ontwikkelingen? is deze grasveld meeting dan wel handig/juist?
Het is uiteraard aan jezelf om de beslissing te maken om wel of niet te komen. Op basis van de huidige vooruitzichten is het organiseren op de geplande datum gewoon toegestaan, zeker als het kleinschalig betreft (in tegenstelling tot de DGTTO meeting, waarvoor ik naar aanneem zelfs toestemming van uit de gemeente vereist was/is). Zo lang er geen verandering is in wat onze regering aangeeft wat wel/niet mag gaat deze meeting gewoon door.

(ik heb ook wel een mening over het corona verhaal maar die hou ik voor me, iedereen benoemd zichzelf tot expert dezer dagen ;-) Enige wat ik wil meegeven, laat je niet gek maken door de media en kijk eens naar Zweden die bijna groepsimmuniteit  hebben en niet 8 jaar lang bezuinigd hebben op de zorg. In verhouding tot het inwoneraantal evenveel doden/besmettingen).

MgHammer

@Maarten-Jan, je hebt helemaal gelijk. Het lijkt net of er meer Corona-experts zijn dan Corona-patienten ??? :(

Dimitri RS

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 12 mei, 2020, 08:16:33 AM
Citaat van: larsdijkstra op 11 mei, 2020, 14:34:13 PM
Het is uiteraard aan jezelf om de beslissing te maken om wel of niet te komen. Op basis van de huidige vooruitzichten is het organiseren op de geplande datum gewoon toegestaan, zeker als het kleinschalig betreft (in tegenstelling tot de DGTTO meeting, waarvoor ik naar aanneem zelfs toestemming van uit de gemeente vereist was/is). Zo lang er geen verandering is in wat onze regering aangeeft wat wel/niet mag gaat deze meeting gewoon door.

(ik heb ook wel een mening over het corona verhaal maar die hou ik voor me, iedereen benoemd zichzelf tot expert dezer dagen ;-) Enige wat ik wil meegeven, laat je niet gek maken door de media en kijk eens naar Zweden die bijna groepsimmuniteit  hebben en niet 8 jaar lang bezuinigd hebben op de zorg. In verhouding tot het inwoneraantal evenveel doden/besmettingen).

Zullen we het maar niet meer over het land Zweden hebben... het loopt helaas wat minder goed dan verwacht :(

@als de meeting doorgaat 5 juli ga ik er wel even naar toe.

Maarten-Jan Mulder

Ze doen het nog steeds beter dan ons https://experience.arcgis.com/experience/09f821667ce64bf7be6f9f87457ed9aa 5000 op 10 miljoen tegenover 6000 op 17 miljoen. En geen economie die een giga klap krijgt. Maar dat scoort uiteraard geen views dus dat lees je niet in de media ;-) https://www.nemokennislink.nl/publicaties/relativerend-rekenen-aan-covid-19/ https://www.nemokennislink.nl/publicaties/covid-19-gaat-over-meer-dan-voldoende-ic-s/ Statistisch gezien heb je meer kans om te overlijden aan een auto ongeval, en dat is uitgaande van dat je het krijgt en zelfs de kans daarop is marginaal.
Anyway, geen onderwerp voor dit forum. Mocht je het er over willen hebben je hebt mijn nummer ;-) Tot dusver staan alle lichten op groen dus ga er vanuit dat de meeting doorgaat.

matthew

Dan is nog de vraag, waar wordt deze meeting gehouden dan?

Er is nog geen verdere informatie , en de datum naderd toch al wel.

Maarten-Jan Mulder

Hallo Matthew,

Terechte vraag, dit weekend wordt de JGV verzonden met daarin alle informatie.
De lokatie wordt Zaltbommel aan het water, exacte details in de JGV.

Roald

Ah die vraag had ik ook, locatie zou wel handig zijn zal ik ook eens op komen dagen  8)
Anything worth doing is worth doing right

John

Dit weekend geen JGV ontvangen.  ;) >:( ;D

Maarten-Jan Mulder

Klopt! Ik had niet goed gelezen  ;) Bart is er mee bezig, verzending deze week, als het goed is woensdag  :)