Na een zoektocht toch mijn clio sport

Gestart door jeffrey, 14 oktober, 2010, 18:49:04 PM

Marcel

jeffrey

Hey,

Helaas kort maar krachtig.

Donderdag avond een ongeluk gehad met de clio en helaas niet al risk verzekerd de clio is afgevoerd door de bergings centrale en zal total loss verklaard zijn.

Ik ben der zelf zonder kleerscheuren vanaf gekomen op een beetje spierpijn en een blauwe plek van de gordel na en dat terwijl de airbag's toch geploft zijn.

Hoe het kon gebeuren is nog altijd de vraag?

Helaas de ontmoeting met jullie en de alpine rally gemist waar ik toch naar uit kijk.

Wat nu de plannen voor de toekomst zijn is een clio sport te gaan zoeken met een motorschade en dan toch weer in een clio sport terecht te komen.

Hopelijk hebben jullie erg genoten van de alpine rally het was er goed weer voor.

Groetjes Jeffrey

MartijnP

We hoorden het voor de rally dat er een  van de deelnemers afgelopen week een ongeluk gehad had.
Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen wel jammer en zonde dat het een kort avontuur was.
Succes met zoeken.

Richard_Lemmen

Zuur man, iig veel sterkte met de afhandeling.
"Make the suspension adjustable and they will adjust it wrong -- look what they can do to a Weber carburetor in just a few moments of stupidity with a screwdriver."
Colin Chapman

Dimitri RS

Martijn_B

Zonde man, ook nog eens 12 uur aan gepoetst vorige week samen!
Als je die Eibach veren maar voor mij apart legt  >:(
www.wax-on.nl voor al je poetsspullen!

Maarten-Jan Mulder

Zonde zeg, ik heb wel een idee hoe je je voelt, ik heb het ook meegemaakt (weliswaar door een klapband en gelukkig wel all-risk verzekerd). Het was echt een schitterende auto op de foto's, veel succes met het zoeken naar de opvolger!

jeffrey

Bedankt voor het medeleven. :)

Eibach veren mits ze nog in goede staat zijn door de klap.

Groetjes zal op korte termijn wel foto's plaatsen van de schade. :'(

Maarten-Jan Mulder

Ik hoorde van iemand dat plotselinge hagel er mee te maken had, klopt dat?

jeffrey

Hey Maarten,

Nee had er niks mee te maken was droog weer.

Groetjes