Vroemdag circuit Zolder 20 Oktober

Gestart door Marcel, 25 december, 2014, 17:11:08 PM

ReinRacer

Citaat van: AnthonyRS op 17 juni, 2015, 16:56:46 PM
Ziet er leuk uit! Ps, het gebruik van cursieve tekst mag van mij wel iets minder, we lezen het normaal ook wel  ;)
Een beetje aandacht kan toch geen kwaad, het is tenslotte voor het goede doel beste AnthonyRS, maar wat let je, zet je naam erbij en meld je aan voor je CRS deelname aan de VROEMDAG 2015 dit jaar, elk CRS lid is van harte welkom!
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

dennis rs

Idd het is voor een goed doel. En egt super leuk voor de kinderen en ook voor je  eigen want je kunt gewoon vol gas geven. Hoe harder je gaat hoe meer ze lachen en nog een rondtje willen. Ben er zkr weer bij dit jaar. En hopen dat het dan een droge dag is!!!

ReinRacer

Citaat van: dennis rs op 17 juni, 2015, 22:48:05 PM
Idd het is voor een goed doel. En egt super leuk voor de kinderen en ook voor je  eigen want je kunt gewoon vol gas geven. Hoe harder je gaat hoe meer ze lachen en nog een rondtje willen. Ben er zkr weer bij dit jaar. En hopen dat het dan een droge dag is!!!
Heel fijn beste Dennis dat je er weer bij wilt zijn, maken we er een leuke VROEMdag van voor de gehandicapte kinderen!

FLAT-OUT and FEARLESS!!

dennis rs

Idd rein dat gaan zkr doen!!! Heb er nu al super  veel zin in!!!

jan1963

Als de 21 Turbo tegen dan volledig naar m'n zin in orde is, EN m'n lidmaatschapsaanvraag (maakt Laurenz van de week wel in orde) wordt aanvaard, ben ik er ook bij  ;D
'k ben gisteren gestopt met drinken, roken en sex. Het waren de verschrikkelijkste 10 minuten van m'n leven

ReinRacer

Leuk beste Jan dat je er ook weer aan deel wilt nemen, maken we er weer een leuke VROEMdag van voor het goede doel!

FLAT-OUT and FEARLESS!!

ReinRacer

VIDEO's van de VROEMdag van vorig jaar.

Beste copiloot...

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Michael Verheijen

Leuke filmpjes Rein.
Ik zit nu al te duimen voor mooi weer, want wat was het vorig jaar nat!! :o
Ik zat destijds nog te twijfelen of ik m'n semislicks eronder zou doen, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.

ReinRacer

Citaat van: Michael Verheijen op 03 juli, 2015, 10:27:59 AM
Leuke filmpjes Rein. Ik zit nu al te duimen voor mooi weer, want wat was het vorig jaar nat!! :o
Ik zat destijds nog te twijfelen of ik m'n semislicks eronder zou doen, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
Leuk beste Michael, bedankt voor je reactie, volgens mij kwam jij in het eerste filmpje voorbij snellen...
Vorig jaar heb je er goed aan gedaan voor je straatbanden, het  was jammer genoeg veel en veel te nat, maar misschien dit jaar kan je wel je semislicks onder je RS doen, we hopen dit jaar op fraai droog weer voor de VROEMdag voor de gehandicapte kinderen..

FLAT-OUT and FEARLESS!!

zoefrs

Goedemiddag,

Is dit fantastische initiatief alleen voor CRS leden ?

Groeten,

Martin

Michael Verheijen

Citaat van: ReinRacer op 03 juli, 2015, 12:22:25 PM
Citaat van: Michael Verheijen op 03 juli, 2015, 10:27:59 AM
Leuke filmpjes Rein. Ik zit nu al te duimen voor mooi weer, want wat was het vorig jaar nat!! :o
Leuk beste Michael, bedankt voor je reactie, volgens mij kwam jij in het eerste filmpje voorbij snellen...
Vorig jaar heb je er goed aan gedaan voor je straatbanden, het  was jammer genoeg veel en veel te nat, maar misschien dit jaar kan je wel je semislicks onder je RS doen, we hopen dit jaar op fraai droog weer voor de VROEMdag voor de gehandicapte kinderen..

Ik heb nog eens goed zitten kijken, maar de blauwe auto was ik niet maar Ruud... Ik moest wel twee keer kijken, maar ik heb er nog een cup spoiler op zitten...  ;)

Marcel

Citaat van: zoefrs op 03 juli, 2015, 12:35:37 PM
Goedemiddag,

Groeten,

Martin

Weet ik niet zeker maar ik denk dat je zo mag aansluiten bij de crs inschrijvingen.

ReinRacer

Beste Martin, bedankt voor je leuke reactie, dit initiatief wordt al jaren georganiseerd door de Belgische organisatie BLOSO in samenwerking met de provincie Limburg, SVS, Rotary Midden-Limburg, Fifty One club, Publides, NB Projects, het Circuit van Zolder en KHLim. Dit initiatief is om  Kinderen uit het bijzonder onderwijs, type 1,2 en 4 uit BLO, OV1 en OV2 uit BuSO, aan te zetten tot permanente sportbeoefening. Hiervoor worden er rond het circuit van Zolder avontuurlijke en aangepaste sportactiviteiten georganiseerd. Hoogtepunt van de dag is een rit op het circuit als passagier in een sport/raceauto van de vele deelnemende autoclubs.
Organisatie: BLOSO-promotiedienst Limburg
Email : promotie-limburg@bloso.be
Telefoon : 011 30 08 01
website: https://www.bloso.be/sportpromotie/Pages/Vroemdag.aspx

De deelnemende en ingeschreven Belgische & Nederlandse autoclubs worden jaarlijks uitgenodigd om met hun ingeschreven leden deel te nemen aan deze belangenloze VROEMdag voor het gehandicapte en mindervalidekind!
Helaas is bij de CRS-deelname alleen voor hun CRS-leden, een goed punt om lid van onze leuke CRS club lid te worden, het is een gratis VROEMdag met een grartis lunchpakket, en je dient het goede doel ermee!
Individueel kan je de Belgische organisatie benaderen voor individuele (last Minute) afzeggingen, maar helaas geen garantie voor deelname dan.

Als CRS-lid kan je deelnemen, en je bent van harte welkom op deze GRATIS en belangeloze VROEMdag voor het gehandicapte en mindervalide kind.
Het zou bijzonder leuk zijn om je op de lijst van CRS-deelnemers te zetten?

vr. groeten van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Maarten-Jan Mulder

Citaat van: zoefrs op 03 juli, 2015, 12:35:37 PM
Goedemiddag,

Groeten,

Martin

Hoi Martin, gewoon inschrijven, geen probleem.

ReinRacer

Bij de CRS is inschrijving en deelname aan deze jaarlijkse BLOSO-VROEMdag alleen voor CRS-leden, als vast CRS bestuurslid moet jij dat toch weten beste Maarten-Jan.

FLAT-OUT and FEARLESS!!