Basjan - voorstellen en project clio 16v ombouw

Gestart door basjan, 08 maart, 2014, 15:34:37 PM

basjan

Ik zeg inderdaad niet dat ze allemaal zo zijn maar op dag moment vond ik het gewoon erg jammer. Hele middag de inspanning leveren om het probleem op te lossen, ruim voor sluitingstijd aankomen en dan vriendelijk verwezen worden naar de website
klik op de banner voor mijn project !

ReinRacer

Welkom bij deze leuke Club beste Basjan, prachtige Clio, veel rijplezier ermee.

vr. groeten van Rein.
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

basjan

nog even inhakend op de RDW

Gewoon jammer, iedereen loopt te klagen dat t zo slecht gaat met bedrijven. RDW is van t rijk en hebben een monopolie, dus wat hebben ze te vrezen ? helemaal niets. Waarom zouden we dan dat kleine beetje meer doen om onze naam ook goed te houden, en om niet overal als luie ambtenaar bestempeld te worden? gewoon helemaal niets.

ze zullen er overigens vast wel zijn hoor. Maar aan die zoektocht ga ik niet beginnen.
Ga er dinsdag weer heen en meteen over het gewicht beginnen, 1099 rijklaar lijkt me wel een beetje veel van het goede. Dat zou betekenen dat ik per kwartaal zo'n anderhalf keer meer ga betalen. 121,-- om precies te zijn. ik neem toch aan dat dit overgenomen dient te worden van de fabrieksgegevens van een 16v, namelijk 990 kg.

Maarten-Jan Mulder

Je kan hem ook gewoon strippen en opnieuw laten wegen, met lege tank.
Goed gestript kun je dan onder de 950 uitkomen, ga je weer minder betalen  ;)

Marcel

basjan

Marcel

basjan

ja dus daar ga ik is even achteraan.. lijkt me toch dat ze gewoon de fabrieksgegevens over moeten nemen...

Marcel

Wat staat er dan op het kenteken van een originele 1.8 16V voor gewicht ?

basjan

basjan