Renault nieuwtjes

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 08 oktober, 2010, 16:56:25 PM

larsdijkstra

Renault is er wel bij denk ik. Bacardi Razz graag, met seven up en citroen. Wordt je zo heerlijk lam van  ;)

Maarten-Jan Mulder

Haha... we zullen zien, als de regels versoepeld worden zijn ze er bij, anders gaat de stekker er echt wel uit.

teupie

Wel tekenend voor de situatie waarin de F1 zich bevindt.
Uiteindelijk enkel nog Ferrari en Mercedes over... spijtig

Maarten-Jan Mulder

ReinRacer

De huidige  Renault Mégane R.S. zet zijn carrière voort.
De huidige  Renault Mégane R.S. zet zijn carrière nog steeds voort, in ieder geval tot het einde van 2016, zoals bevestigd door Dhr. Regis Fricotte, wereldwijd hoofd van Renault Sport. De huidige Mégane R.S. is een succes voor Renault, ook  commercieel.
Dhr. Regis Fricotte, wereldwijd hoofd van Renault Sport, vertelde de buitenlandse media dat de huidige Megane R.S. leverbaar blijft tot eind 2016, tot de komst van de volgende Megane RS 2017 met ca. 300 pk. (Geneva Motor Show? ). Het is duidelijk geworden dat de toekomstige Mégane R.S. een vijf-deurs versie zal zijn met naar verwachting de EDC sequentiële versnellingsbak/Manuele versnellingsbak, of beide.....maar geen hybride techniek wat eerder aangekondigd was.

Bron: Renault Sport France
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Maarten-Jan Mulder

ReinRacer

JEAN RAGNOTTI MET RENAULT MÉGANE GT OP LE MANS
Afgelopen weekend verscheen Renault legende  Jean Ragnotti voor zijn thuispubliek tijdens het World Series Festival op het befaamde circuit van Le Mans.
De Franse rallylegende nam plaats achter het stuur van de nieuwe Mégane GT 205 waarmee hij voor het eerst na de onthulling op de Frankfurt Motor Show het circuit op ging.
De immer populaire 'Jeannot' gaf na afloop zijn visie op de auto en haalde daarna nog wat herinneringen op van zijn favoriete World Series by Renault momenten op Le Mans.
"Ik reed de 24-uursrace van Le Mans zeven keer,  en natuurlijk vallen deze onder mijn mooiste herinneringen aan dit circuit. Pironi en Jaussaud wonnen in 1978 de race voor Renault in de Alpine A442B, terwijl ik als vierde finishte met Guy Fréquelin. De 24 uur van Le Mans is een legendarische race en het is een van mijn favorieten. Ik hou gewoon van het rijden hier op Le Mans. De sfeer is geweldig.

Ik heb de eer gehad om dit weekend te mogen proefrijden met de nieuwe Mégane GT 205 op het Circuit. Ik heb twee snelle ronden gereden en de balans van de auto is uitstekend en de remmen prima. Dit eerste uitje met de nieuwe Mégane GT 205 voelde echt goed aan.

Bron: RenaultActueel

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

sitechris

Ik heb op de IAA even kennisgemaakt met de GT. Ziet er een stuk beter uit als de gewone Megane en de stoelen zaten lekker sportief. Minpuntjes: jammer dat de EDC automaat standaard is en ik vond de bediening van het navisysteem niet erg handig.

Ben erg benieuwd naar het onderstel, want dat schijnt door Renault Sport flink aangepakt te zijn. Dat belooft veel goeds!
Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl