Vergeten of nooit aangemaakt? Ant1=Antoine

Gestart door antoine, 05 juli, 2013, 21:04:27 PM

Maarten-Jan Mulder

Blijven wel de mooiste jaren 90 wielen  8)

antoine

Nou.. de standaard Speedline's vind ik ook erg mooi Maarten-Jan. 

Maarten-Jan Mulder

antoine

Nadat de Twingo bijna naar mijn zin was (eigenlijk alleen nog de speling in de stoel verhelpen) is hij nu een golf bal geworden. De Twingo heeft diverse ijsballen mogen koppen tijdens de zomerse avond van afgelopen donderdag.

Normaal staat mijn clio in de garage, maar omdat ik wil rijden tot 30 juli staat hij op dit moment buiten. Je raad het al, ook dit is een golfbal. Het is wel minder erg dan de Twingo op het eerste gezicht. Ik ben gisteren naar de garage geweest en mag denk ik blij zijn dat hij niet binnen stond want dan was er meer schade. Mijn garage staat in het 'oorlogsgebied' , wat een slagveld daar.. elk huis heeft schade aan het dak en heel het dorp is wel bezig met iets..

Helaas is de verzekering van de Clio 3 jaar geleden, na schorsing, verkeerd afgesloten ofzo. Ik heb altijd een wa + verzekering gehad, behalve nu..  :-[

Om een beetje positief af te sluiten.. De Twingo wordt 'gratis' gerepareerd en mij is verteld dat ik er niets meer van ga zien.

Willeon de Zoete

-Renault 5 GT turbo verslaafd-

Maarten-Jan Mulder

Dat is echt verschrikkelijk balen zeg  :-[

antoine

Mijn schade valt nog mee in vergelijk met die van de mensen die op 5 km van mijn woning wonen.

Marcel

Daar wordt je niet vrolijk van  !!   Met de deuken dokters van tegenwoordig komt het wel goed met de auto.

antoine

Ik denk ook wel dat het goed komt met de twingo. De clio wordt een ander verhaal. Daarvoor ga ik opzoek naar een zzper. Geen schade bedrijf maar direct naar de persoon die het werk daadwerkelijk verricht. Dit schild iig al een aantal %.

antoine

Als kadotje voor de vakantie heb ik gisteren een Solex s3800 gekocht. Een solex uit 1966 met zijn kleine problemen. Het is een keer iets anders als een Renault   :-)

Marcel

Leuk  :D, lekker op rond toeren met dit mooie weer.

antoine

Gisteren een stukje gereden maar dat valt niet mee met al die vliegen.. ik ga maar een bril kopen :-)

Chris

Gaaf Antoinne, heb er zelf ook 1 staan. Volgens mij zit de nummerplaat uit 1966 er zelfs nog op. 8)

antoine

Dank je Chris. Ik lacheck me kapot op dat ding :-)
Volgende week begon ik met dingen te demonteren en repareren. Morgen eerst eens kijken welk gereedschap ik moet hebben. Ik weet 2 steeksleutel alleen niet welke maat. Ik ga beginnen met de wielnaven, deze hebben een kleine speling.  Je moet daar een platte steeksleutel hebben alleen hebben ze die in 4 maten... dus eerst maar ff opmeten. Oja en een stukje rijden.

antoine