Uitnodiging Hogere rijvaardigheidsdag Maandag 9 September 2013

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 10 februari, 2013, 11:05:48 AM

sitechris

Is er al info bekend over hoe laat we starten, waar we ons moeten melden etc? Of komt alles per post binnen?
Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Marcel

Maarten-Jan Mulder

Ga ruw weg uit van:

0900 - aanwezig
1000 - theorie sessie
1200 - lunch
1245 - opstellen beginners
1300 - beginners
1330 - gevorderden
1400 - beginners
1430 - gevorderen
1500 - vrij rijden

Laurenz.B

Ik breng sowieso nog iemand mee met een Twingo RS ( hij moet nog betalen) .
Maar nu wil er nog iemand mee, hij gaat kijken of ie vrij kan krijgen, maar wat is de uiterste betaaldatum?
Hij heeft een Clio III ph I GT :)

renault clio '91 1.8 16V restauratieproject

Maarten-Jan Mulder

Bij voorkeur vooraf betalen maar bij uitzondering wordt contant betalen op 9 September ook wel geaccepteerd.

GhostZ

Citaat van: Laurenz.B op 27 augustus, 2013, 16:52:36 PM
Ik breng sowieso nog iemand mee met een Twingo RS ( hij moet nog betalen) .
Maar nu wil er nog iemand mee, hij gaat kijken of ie vrij kan krijgen, maar wat is de uiterste betaaldatum?
Hij heeft een Clio III ph I GT :)

Hehe is allemaal al geregeld Ik heb men bedrag betaald deze maandag en Mathias heeft het deze dinsdag betaald dus nu hangt het er van af hoe snel is onze Belgische bank voor een overschrijving te doen naar Nederland :D

John

Hé mooi Kevin. Betaling vanuit Belgie naar Nederland zal in een dag of 2 a 3 moeten kunnen, heb er ervaring mee.  ;)

Komt Jarre trouwens nog Kevin?

GhostZ

Citaat van: John op 27 augustus, 2013, 20:55:12 PM
Hé mooi Kevin. Betaling vanuit Belgie naar Nederland zal in een dag of 2 a 3 moeten kunnen, heb er ervaring mee.  ;)

Komt Jarre trouwens nog Kevin?

ik heb eigenlijk geen idee of dat hij kon komen  :-\

Maarten-Jan Mulder

Marcel

Marcel

Dimitri RS

GeorgesMp

Weet er iemand toevallig een leuk/betaalbaar hotelletje in de buurt van Assen? Liefst met een 98RON tankstation in de nabijheid :D

Dit jaar wil ik eens uitgerust starten ipv na 3u spitsrijden.

GhostZ

Citaat van: GeorgesMp op 02 september, 2013, 10:56:27 AM
Weet er iemand toevallig een leuk/betaalbaar hotelletje in de buurt van Assen? Liefst met een 98RON tankstation in de nabijheid :D

Dit jaar wil ik eens uitgerust starten ipv na 3u spitsrijden.

ik was dit ook al aan het denken want ik heb de tijd tabel nog niet wanneer het evenement begint maar ik moet wel ongeveer ++300km rijden met 4 à 5 man dus een bed in assen zal wel leuk zijn en natuurlijk een betaalbaar Shell V-power station :p

Marcel

In het dorpje Borger staat een hotel, www.hotelbieze.nl
Of een B&B nemen.